Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ušlechtilý z kolekce motýli
Autor: xmark (Občasný) - publikováno 18.5.2010 (08:00:00)
další v kolekci>

 

 

 

Polyommatus amandus
modrásek ušlechtilý, květen 2008 motyli.KOLAS.cz 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Vasil (Občasný) - 18.5.2010 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.5.2010 > nemám slov....a díky za tip, jdu si konečně po probdělé noci lehnout:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 18.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 18.5.2010 > opravdu krásnej
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 18.5.2010 >  je prostě nádhernej
Body: 5
<reagovat 
atreb (Občasný) - 18.5.2010 > ach joooo...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ewinn (Občasný) - 18.5.2010 >

:)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 18.5.2010 > krasnej
<reagovat 
klein (Stálý) - 18.5.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ČertíkB (Občasný) - 18.5.2010 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 18.5.2010 > teda
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
katamirda (Občasný) - 18.5.2010 > to nemá chybu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 29.7.2010 > Ale mnohokrát jsem se vrátil a prohlížím. Pro mě vysoce odborná studijní fotografie.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 29.7.2010 > Ahojxmarku, nejdříve ti chci poděkovat za tvůj mejlík, moc mě potěšil. Jsem rád že se nezlobíš.
Ale promiň, myslím že na fotu není modrásek ušlechtilý, ale modrásek obecný - Polyom matus icarus. Je u nás několik druhů modrásků, ale ne ušlechtilý. Snad jsem se nespletl. Zabývám se entomologií na amatérské úrovni.
Fotografie dle mého: Po umělecké stránce nevím, ale po entomologicko-odborné!!!! VYNIKAJÍCÍ!!! Podobné snímky jsou i v odborné, profesionální literatuře.
Proto pokud to bude možné, zkus uvádět nejen přesný český název, ale i odborný (latinský- nesprávně řečeno)
Je to hlavně proto, že je to dokonale naučná fotografie a případné zájemce o tuto nádheru je špatné plést mylnými názvy. Takhle mě to učli nejen entomologové odborníci, ale i profesionální přírodovědci na vysoké úrovni. Hodně štěstí do dalších Lovů beze zbraní. Takhle vyfotit motýla je kumšt!!!
Určitě bych doporučil, ale vzhledem k tomu názvu to nejde. Jsem si jistý že pochopíš.
Body: 5
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 6.8.2010 > Bajata> Ahoj, Polyommatus amandus (Schneider, 1792) neboli modrásek ušlechtilý. Zde nepublikovaná fotografie téhož jedince zachycující rub křídel toto určení potvrzuje.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 7.8.2010 > Aha...díky moc, okamžitě se budu snažit uložit do paměti. A více prostudovat odbornou literaturu. Ve své jsem ho opravdu nenašel. Takže ještě jednou...díky...
(Je moc dobře že jsi to upřesnil!!! svým názorem jsem mohl poplést mnoho lidí. Mýlka, která se pustí do éteru, se velice ŠPATNĚ napravuje.!!!
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 7.8.2010 > Jinak jsem už dostal velice kladné hodnocení za to, že jsem upozornil na tvé stránky. :-) Fotografie přinášejí úžas, radost a mění pohled na přírodu. Takže...DOBRÁ PRÁCE !!! :-)
<reagovat 
anakonda (Občasný) - 14.8.2010 > moc pěkné fotky...ale nechápu jak to děláš že neuletí,mě se to ještě nikdy nepovedlo...
Body: 5
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 16.8.2010 > anakonda> Díky. Jako kluk jsem hltal Mayovky, a tak vím, že správný indián se plíží tak, že ani suchá větvička pod ním nepraskne :-) On ten motýl stějně většinou uletí, ale musí se to zkusit znovu, a znovu, a znovu... Až to pak jednou vyjde.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 27.10.2010 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17 18 18 (19) 20 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter