Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vertex
Autor: ozembuch (Občasný) - publikováno 28.12.2009 (11:01:18)


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.12.2009 > Dobrá hra s tvary:-)
<reagovat 
bombilla. (Občasný) - 28.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 28.12.2009 > jj, bezva
Body: 5
<reagovat 
rohe (Občasný) - 28.12.2009 > Cvakale, podívej se na své fotky, ty jsi zaseklý formálně ještě někde před konstruktivismem, řekl bych někde u piktorialismu, spíš tě hodnotím jako milého amatéra co si fotí lístečky, ale když tě slyším mluvit o teorii naskakuje mne z tvého diletantismu a trapnosti husí kůže, Bohužel někdo ti to tady už musí říct, - jsi buran.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 28.12.2009 > rohe> Ale, ale, copak se tě tak dotklo? Ty mi můžeš říkat co chceš .
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 28.12.2009 > Podobně, jen o hodně lépe fotili před zhruba 80ti a více léty např. Eugen Viškovský nebo Rodčenko. Od těch dob jsme se posunuli někam jinam .
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.12.2009 > cvakal> Od té doby jsme se posunuli k listům Klánovického lesa, klidně to řekni naplno. Evoluce se s nikým nemazlí.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 28.12.2009 > Janahe> 

Ano, konstruktivismus je jak v architektuře a tak i ve fotografii dávno překonán (http://cs.wikipedia.org/wiki/Konstruktivismus). Přesto se stále staví rodinné domky ve formě odporných kostek a někdo se snaží fotit v tomto stylu. Konec konců počítačové zpracování umožňuje různé zvrhlosti připomínající třeba gumotisk. Jen tak dál.  

Zkrátka ozembuchovi bych doporučoval nahlédnout do dějin fotografie, aby se nakonec nepokoušel fotit dvorek na destičku potaženou afaltem.

 

Na fotce mi nevadí její velmi vzdálená formální podobnost s předchozími vzory, ale myšlenková i formální neohrabanost. Myslím, že právě na Totemu by se o tom mělo mluvit. Je to objevování Ameriky po Kolumbovi.

 


<reagovat 
 ozembuch (Občasný) - 28.12.2009 > cvakal> Pises asi o fylogeneze fotografie. Ja vsak prekonavam osobny ontogeneticky vyvoj a vobec mi neprekaza ze kopirujem (hoci nevedome) uz objavene. Prave naopak bude to asi prirodzene (pozri Haeckelovo biogeneticke pravidlo). Fotim pre zabavu a (zatial) velmi nefilozofujem.
A co, tebe sa uz podarilo objavit novy svetadiel? ;-)

Este dodam ze som nechcel podporit flame ale len vyjadrit sa - tykalo sa ma to.
Vsetkym zucastnenym v diskusii, ale aj vsetkym nadsencom fotografie prajem krasny novy rok a v nom dobre svetlo.

<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 28.12.2009 > ozembuch> Jasně, fotíš pro zábavu, právě proto, že tě to baví by´s neměl objevovat dávno objevené. Je to zbytečné . Kdybys byl "profík", musel by´s fotit jak si přeje zákazník, bez ohledu na své názory a představy. Jako amatér si můžeš dovolit luxus fotit podle svých představ. 
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 28.12.2009 > nic mi to neříká, jemi líto

snad jen (při troše mý fantasy) to, že by z toho mohlo bejt nějaký výstaviště, galerie, sklady... :-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 28.12.2009 > germanica> Tato fotka ti nemůže nic říkat, protože je nepodařená .
<reagovat 
Capulet (Občasný) - 28.12.2009 > Zajímavé místo. Pro mě ale málo kontrastní.
Body: 3
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 28.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
slnko (Občasný) - 28.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter