Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Další kýč!?
Autor: S.z.i. (Občasný) - publikováno 4.1.2010 (00:19:12)


Poznámky k tomuto příspěvku
cvakal (Občasný) - 4.1.2010 >

No, počkej, počkej, především ty musíš vědět co to je, ne?

Nevím, jaký budou mít názor druzí, ale jsem pevně přesvědčen, že to žádný kýč není. Vypadá to zajímavě, ale moc se mi nezamlouvá kompozice.


Body: 3
<reagovat 
magnet (Občasný) - 4.1.2010 > fajn
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 4.1.2010 >

 

 

 

 

 

balvane, ale tobě za bůra.....


Body: 5
<reagovat 
rohe (Občasný) - 4.1.2010 > to jo, ale alespoň technicky povedené..
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 4.1.2010 > nádhera... jak přes řeku Styx na druhý břeh...
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > germanica> Řeka Styx, hm, máš ale představivost. Co je to vůbec za řeku? V zeměpise jsme ji nebrali. Akorát vím, že na Labi v Čelákovicích byl přívoz.
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> Přepravujou se po ní duše zemřelých na druhej břeh. To je z mytologie, ale který, se mě neptej, sem hroznej sklerotik (možná že ze slavných dob římských nebo řeckých..už ti ani nevim)
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 4.1.2010 >

Kdyby tam ta labuť nebyla, bylo by to lepší. Nebo kdybys vyretušoval tělo a nechal jen krk, byla by to skvělá lochneska , to by se mi líbilo.

A máš to nějak divně nakřivo, odraz musí se zobrazovaným objektem být ve svislé přímce nebo být lomený. Ty máš šikmou přímku, přitom hladina vypadá rovně - tak to nevím, jak je možné.

Nenávidím labutě


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe> Kam na ty nápady chodíš? Vyretušovat tělo a udělat z toho lochnesku . To myslíš tu lochnesku co jezdí na pouti ?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> 

Tuhle myslím:

 

 

 

Není roztomilá?
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe> Je ! Potěším Tě, začíná seriál
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe>  Jsi šikovná, nálada se k tomu hodí.
<reagovat 
 Rayer (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe> A ještě to mírně rozmáznout myslím i v tisku a masmédiich a Lochnes přijde o túristy. :-))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.1.2010 > balvan> Chceš říci, že budu muset dělat i lochnesátka?
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe> Jistě zvládneš ještě mnohem víc
<reagovat 
Věza (Občasný) - 4.1.2010 > Miluju labutě a kýč to rozhodně není. Ty nešťastný přímky se mi taky zdají být v pohodě ... (Mimochodem nevím proč latutě nazávat kýčem, jsou to krásní ptáci.) Z fotky na mě dýchá fajn atmoška - labuť která se k nám symbolicky otáčí zády a mizí v mlžném oparu.. Skvělé. 
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.1.2010 > Věza> Co se zdá, to je sen.
Ale já už vím, proč je krk s odrazem nakřivo, balvan to zvolil jako menší zlo, chtěl mít rovnou hladinu. Když se fotka hodně zesvětlí, je patné, že ona to není hladina, skutečná hladina není vidět, ta tone ve tmě, je to jen její osvětlená část, z pravé strany stíní jakési křoví na výběžku země a bohužel ten stín působí, že ovětlená část vypadá jako křivá hladina. Tak ji balvan narovnal, ale labuť a její odraz ho prozradily. Labutím není co věřit.
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe> Ani jemu!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.1.2010 > balvan> Tomu už vůbec ne :))
<reagovat 
klein (Občasný) - 4.1.2010 >

Vidím labuť, nevím, proč by tento pták měl býti kýčem....pohybuje se zde ve svém naprosto přirozeném prostředí.....kýčem mohou být labuťě na pouti, co vozí atrakcí chtivé lidi. Před tímto opeřencem mám veliký respekt , protože jak široký, tak dlouhý je větší než já  (když roztáhne křídla , natáhne krk a začne syčet)


Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 5.1.2010 > Prima labuť-prima čtení
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter