Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Deník těhotného manžela XII
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 23.10.2002 (00:23:01), v časopise 12.11.2002

FANTAZIE O NOVOROZENCI

 

Abychom si rozuměli: já vím, že mít mimino nebude žádná velká pohoda! Možná ani ne procházka růžovým, novorozeným sadem. A nenápadně si připouštím i fakt, že to bude dost silný zápřah a možná to bude i o nervy a… o všechno. Jen v nestřežených chvilkách sebevražedné upřímnosti jsem dokonce ochoten připustit, že to bude peklo na zemi, pytlíky pod očima, narušené nervstvo, střevstvo a tak dále. Tak to bychom měli, nashle za pár let (kolik let musí být ratolesti, abych se mohl navrátit k “normálnímu” způsobu života, tzn. kamarádi, hospoda, kino, cigarety, divoké večírky, čundry, výlety, hlasitá hudba atd.? Půjde to už v jeho šesti letech? Později? Dřív? Že bych už pomalu začal zaškrtávat políčka v kalendáři na rok 2011 (asi ho ale budu muset vyrobit, těžko ho někde seženu) a domlouvat si ty krásně nezřízené pitky s partou obtloustlých kamarádů (včetně mě), s plnou pusou chlapáckých řečiček, jak jsem doma pánem a jak to všechno šlape jak hodinky. (Ha-ha-ha!))

Ale když se tak zasním na rozkládacím gauči, který má velmi pozoruhodnou konstrukci, tudíž se na něm nesedí ani neleží dobře ve složeném, natož rozloženém stavu (je ideální tak pro ½ až ¾ člověka), maluji si vše v těch nejpozitivnějších barvičkách, jak to bude úplně jiné, jak se mohou jít všechny ty přechytralé matky a otcové, co už tím prošli, vycpat, protože naše dítě bude (a ne že ne!) úplně jiný případ – tiché, milé, neblinkající, neřvoucí, ohleduplné k tatínkovi i mamince, ve dvou letech bude umět číst, psát (takže bude lepší než Lenin, ten to zvládal až v pěti, říkali nám to ve školním rozhlase), počítat a v pěti bude schopen se svým extrémně nadprůměrně inteligentním otcem a matkou vést debaty na úrovni zasedání valné hromady OSN. Pak si sedneme u Rulandského šedého, ročník “hodně starý”, a rozhodneme se, zda udělá kariéru na prvním místě ATP, Celovesmírné hitparády či jako zcela abnormálně skromný(po tatínkovi) nositel Nobelovy ceny za jadernou fyziku, který nebude vůbec ten laboratorní, asociální psí čumák, ale báječně spontánní a vůbec všemožně skvělý člověk, což se v těch nejvyšších vědeckých kruzích nevidí často, alespoň pokud mohu z oparu dílny v Letňanech soudit.

Rozvrh by byl tedy hotov, tak to bychom měli, hurá na porod! Věř mi, má milá, že bych s tebou hned měnil a obětavě příkladně odkroutil vše sám (ehm), ale nejde to, tak ti budu alespoň fandit (ehm), tak to rychle odroď, ať si mohu ostřelhbitě ověřit, jak jsou mé plány výjimečně přesně kompatibilní s realitou. Ha-ha-ha.

P.S. Zaběhnutý názor býval, že ženy rodí a muži musí na vojnu. Já mám modrou knížku (fakt poctivou, ne vysimulovanou, jako vy) a tím tudíž dluh vůči své partnerce, snažím se jí proto vynahradit nástrahy těhotenství přehnanou chápavostí a vstřícností, která zašla až tak daleko, že trpím příznaky (falešné) gravidity sám. Což, jak jsem se dočetl v mnohé literatuře, je děj známý a hojně pozorovaný (prý u extrémně citlivých a milujících partnerů, ehm). Bolí mě břicho, mám časté změny nálad, bolí mě často hlava, trpím permanentní únavou, dokonce mě i bolí bradavky. Třeba to nakonec odrodím sám a můj dluh bude splacen…



Poznámky k tomuto příspěvku
Aquarius (Občasný) - 23.10.2002 > Chci dítě, ale za takovou cenu???  Asi se těšíš co..
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 24.10.2002 > tebe to teda bere... :o)))
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 25.10.2002 > Dík :o)
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 29.10.2002 >

Za maminku , za tatínka  - koukni, jak se šklebí!


Body: 5
<reagovat 
Monty (Občasný) - 29.10.2002 >
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 23.10.2002 >

no, tak trochu to vypadá, že v tom lítáš... :o)

 


Body: 5
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 29.10.2002 > hubert> Každej to holt prožívá jinak... někdo víc, někdo míň... lidé jsou různí. :o)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 31.10.2002 > Lítáš taky 30x denně na WC? ;o)))
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 12.11.2002 >

zařazuju do časopisu s doporučením přečíst si celej deník - ať víte, co vás čeká :o)


<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 15.11.2002 >  vysmáto
Body: 5
<reagovat 
Piranka (Občasný) - 18.11.2002 > Hahaha,doufám, že bude mít děťátko stejný smysl pro humor jako tatínek (potenciální maminka...)
Body: 5
<reagovat 
čtenář bumbacka - 28.11.2002 > A jen se teste, vsichni :-)), uz se nikdy klidne nevyspite, at jste on nebo ona.
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 23.10.2002 > Teda to zírám, o falešné graviditě jsem nikdy neslyšel.Musím si dát pozor, do budoucna :-) Díky za varování
Body: 5
<reagovat 
 čtenář bumbacka - 28.11.2002 > centaur> Chechty, falesna gravidita probiha u fenek, a to, myslim, autor neni :-))A pozor davej, ale jindy:-))))
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 7.2.2003 > Driv jsem jen tak do vetru placal, ze deti mit nechci. Potom to uryvku je nechci urcite a udelam proto vsechno na svete, aby se tak nestalo.:o))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter