Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XIII
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 29.10.2002 (08:26:53)

BRUČOUN

 

Stává se ze mě bručoun, nevrlec, chrchloun, mručoun, otrava obecný. A to je, víceméně, novinka. Naštěstí se to týká především okamžiků, kdy jsem násilně vytržen z lůna snů! Ještě před pár lety jsem zvládal přechod ze spánku do bdění levou zadní, vyskočil jsem z postele a za pár sekund byla funkčnost mého těla i mysli téměř 100%. Proto jsem překvapeně (a badatelsky nadšeně) zíral na kamaráda, který, poté, co jsem ho domovním zvonkem vytrhl ze spánku, vylezl na chodbu, posadil se se mnou na schody, abych po deseti minutách konverzace (no, monologu s občasným zamručením či kývnutím, která, jak jsem se naivně domníval, měla souviset s mým přednesem) zjistil, že milý přítel stále spí a nevnímal z mého snažení zhola nic. Nemohl jsem pochopit, jak je to možné, nebýt bdělý během pár sekund!
Uběhlo jen pár let (ono jich bylo spíš tucet párů, ale proti stáří Cheopsovy pyramidy šlo o pár sekund) a vida - jak do mě žďuchnete, tedy chci říct, jak do mě má milá, těhotná přítelkyně žďuchne, aktivuje mé nevrlostní buňky na maximum a já se chovám…, no, jako …… (nahraďte dle libovůle nějakým patřičně neoblíbeným a nerudným zvířátkem a zkuste vynechat vola). Prostě hrůza, automaticky vypouštím z úst proklamace ne zrovna přívětivé, abych toho hned litoval, ale v onom polobdělém stavu se nemohu ovládnout, jakobych za nitky netahal já, ale nějaký imaginární, škodolibý,… tahatel za nitky. Nedej bože, něžně mě budit, abych si přelehl z gauče do postele, natož abych přestal chrápat, kňochtat a bůh (a má milá) ví, jaké zvuky ještě mé sešlé nosní dutiny vydávají při spánku.
Ale vše je to, doufám, tak nějak v mezích lidskosti, po sekyře ještě nesahám, dokonce nemám u postele ani baseballovou pálku, žehličku či jiné šikovné náčiní, kterým bych rušitele švenknul po palici a, a to je asi podstatnější, podobnou výbavu si zatím neobstarává ani má milá, tudíž stále, ač přerývaně, dýši. 



Poznámky k tomuto příspěvku
RadimP (Občasný) - 29.10.2002 > :o)))
Body: 5
<reagovat 
Viv (Občasný) - 29.10.2002 >  Hi, až se to narodí - tak pak se prostě jenom pár let pořádně nevyspíš :o))), takže se zkus pomalinku trénovat
Body: 5
<reagovat 
Monty (Občasný) - 29.10.2002 >

:o)))

 

Něco mi to připomíná... ale co, sakryš? :o)


Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 29.10.2002 > jo jo, tak to holt chodí...  :o)
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 29.10.2002 > Jako, vždy dobré!
Body: 5
<reagovat 
čtenář 5-ka - 30.10.2002 > Hm, doufám, že to zvládnem.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter