Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Memory remains
Autor: D pow01 (Občasný) - publikováno 9.1.2010 (23:56:58)
Atmosféra v Osvětimi se jen velmi těžko zprostředkovává.
Odělal jsem tam velké množství fotek, ale tato je ve finále ta co říká nejvíc...


Poznámky k tomuto příspěvku
atreb (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.1.2010 >

Naprostý souhlas s tebou...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 10.1.2010 >

Fotka sama o sobě není špatná, ale vadí mi ta cizojazyčná směsice. Název anglicky, Osvětim-Březinka německy, navíc mi to zavání citovým vydíráním, počítáš s tím, že se tě nikdo neopováží v této situaci kritizovat.

Zkrátka, když to podtrhnu a sečtu, snad jsi to nemyslel/a špatně, ale jako celek mi to přijde trochu laciné a tím i zneucťující.


<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Velkej Rum (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
boval (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 10.1.2010 > hraje mi to tak nějak do šikma všechno......jinak s tebou souhlasím....Osvětim jsem navštívila taky....nakonec je asi lepší ten pocit zobrazit symbolikou....ad cvakal: já bych to tím citovým vydíráním tady nehrotila, D pow01 myslím vyjadřuje svojí prezentací svoje pocity.....a asi zcela jasně odliší hodnocení tématu a hodnocení práce jako takové
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.1.2010 > wandalka> Je mi líto, trvám na svém názoru. Fotka sama o sobě není špatná, ale musí se to posuzovat jako celek. Použití cizojazyčné směsice je laciné, domnívám se, že se autor/ka dojímá sám nad sebou, jak je citlivý/á. Prostě jako celek, jinak se na to nemohu dívat, se mi to nelíbí. Laciná gesta z toho čouhají jako sláma z bot, je to zneucťující. Nemusíš se mnou souhlasit, je to můj názor a nezměním ho. Když nad tím tak přemýšlím, pomalu se mi přestává líbit i ta fotka.
<reagovat 
 D pow01 (Občasný) - 11.1.2010 > cvakal> Šlo mi o zachycení určité symboliky a ta by bez nadpisu nebyla ani poloviční. Zkrátka bylo potřeba dát fotku do souvislosti.
Co se týká anglicko/německého názvu v podstatě máte pravdu...ale pocitově jsou věci, které se v češtině jen těžko vyjadřují.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > D pow01> No, dobrý .
<reagovat 
Myšpulín (Občasný) - 26.3.2010 > Mně použití "cizojazyčné směsice" přichází zcela na místě. - Angličtina je tam proto, že se jedná o vyjádření mementa, jehož téma je přenosné do všech oblastí světa. - Čeština by se tam nehodila, němčina také ne. - "Auschwitz - Birkenau" je tam nejen proto, že se ta místa za doby německé okupace tak jmenovala (a kdoví, zda předválečné německé Slezsko nesahalo až tam - ale myslím, že to bylo již pár desítek kilometrů na polském území), ale též proto, že i v anglicky mluvícím světě se běžně používají německé názvy těch míst. - jinak by se to muselo celé napsat v češtině a to by bylo v dnešním světě u takového tématu krokem zpět.

ostnatý drát je už neobjevné klišé, ale ty pruhy a ten úhel to jistí a vynášejí celek z prosté juxtapozice dvou výmluvných motivů do jednoduché a zároveň zvrstvené výpovědi. - v takové kombinaci bývá síla.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter