Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Podzimní soumrak z kolekce Krajinky
Autor: Florian Friday (Občasný) - publikováno 10.1.2010 (14:45:40)
další v kolekci>
Jeseníky - Priessnitz


Poznámky k tomuto příspěvku
cvakal (Občasný) - 10.1.2010 > Krásná krajina, mizerná kompozice, škoda.
Body: 2
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 4
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 10.1.2010 >

"

 

."


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
klein (Občasný) - 10.1.2010 >

krásné barvy, příjemná krajina....

zkusila bych ubrat z nebe, tak 5-6cm shora....myslím, že je ho tam navíc.....jinak skvělé je to...


Body: 5
<reagovat 
moře (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 10.1.2010 > Já tyhle roztomilé malebné krajinky vůbec nemusím, tady se ještě kutálí s kopečka hotel, brzy skončí úplně mimo fotku.
Body: 2
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.1.2010 > No cvakale schválně napiš, co by jsi zmněnil na kompozici? Ono se to možná nezdá, ale dělat tyhle panorama-fotky nejni žádná sranda...já je mám rád, tedy z čistě mého laického pohledu :-) On se člověk u nich docela dost často nachodí mnoho a mnoho a ještě více kilometrů :-)
Body: 4
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 10.1.2010 > sadaf> A co ty vidíš nedokonalého?
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.1.2010 > sadaf> 

Milý Sadafe, je zcela lhostejné, jak se při práci nadřeš, důležitý je výsledek. Toto není žádné panorama, mám sto chutí na Totem nějaké panorama dát, ale mám jen letní, tak zkusím cvaknout zimní panorama (Klánovického lesa, jak jinak, že).

Jak bych změnil kompozici? Například je nevhodně umístěn zámeček, nebo co to je, ale ona celá ta fotka je zbabraná. Krásná krajina ke vzniku krásné fotky nestačí .


<reagovat 
sikatka (Občasný) - 10.1.2010 > Nákherná krajina, skvělá fotka a Cvakala můžeš vymazat z fotografickýho světa, protože nezná nic jinýho než kompozici, ale jak jinak fotit neví ani on sám.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.1.2010 > sikat> Víš co, zkus mi říci co dělám špatně, rád se nechám poučit. Zatím jen stále opakuješ dokola, že nic neumím, ale neslyšel jsem od tebe ani jedno konkrétní slovo .
<reagovat 
 Florian Friday (Občasný) - 10.1.2010 > sikat> 

Cvakala jsem už vymazal. A Janahe, která mu neustále leze do prdele a dělá mu mluvčí, mažu také.

 


<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 10.1.2010 > cvakal> Tak si zpětně pročti svý komentáře u příspěvků druhých, nikde žádná rada, jen napíšeš špatná kompo, ale jak jinak taky sám nevíš. Fotka je celá zbabraná není kritika, jakou by většina očekávala vzhledem k tomu, jak se tu profesionálně stavíš.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.1.2010 > sikat> 

Hm, jednak Totem není žádná škola fotografie, ale hlavně už mi několik lidí vynydalo, že o mé rady nestojí, tak proč bych je měl udílet? Když je na fotce pár chyb, dá se to okomentovat, ale když je celá fotka zbabraná, co s tím? Vymazat, nic jiného se s tím nedá dělat .

Nemohu za to, že hodně lidí dělá chyby v kompozici .


<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 10.1.2010 > mě se to líbí, nemůžu si pomoct, ale sem taky laik, že jo.. :-)
Doporučil 
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 11.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 11.1.2010 > Krásná hra barev, pěkně vyostřeno. Pro mě kompo sedí. zámeček je v pohodě. Snad kdyby byl - nesprávně uprostřed - některým by se to pak zdálo ok...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
klara126 (Občasný) - 16.1.2010 > fotka je to pekna...ja bych rezala nahore i dole
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter