Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Život s láskou v srdci
Autor: A.P.D. (Občasný) - publikováno 21.6.2000 (22:31:41), v časopise 24.6.2000
Jak pojmout slovy ten oceán plný lásky, ukrytý v mém srdci. Lze vůbec tento lidský cit vyjádřit slovy? Mám teď na mysli lásku nespecifikovanou, lásku v její přirozené podstatě, lásku „všeobecnou“. Láska je něco, co se dá cítit, ale ne definovat. Každý z nás může pociťovat jinou část lásky - k rodičům, k ženě, k přátelům, k dětem, k druhým lidem apod. Ale nemusí cítit pouze jeden z odstínů lásky, může je cítit všechny dohromady, jako jednu velikou, nekonečnou lásku. Láska blížící se svou silou a ohromností té, kterou nás všechny miluje Bůh. A právě tuto lásku pociťuji sám v sobě, cítím její horkost ve svém nitru. Ano, lidská láska - láska člověka k člověku je to, co může pomoci tomuto světu, láska, nikoliv nenávist. Láska k bližním je tou cestou, Kterou nám Pán Ježíš ukázal. Pravda a láska jednou definitivně zvítězí nad zlem a naším úkolem je přispět svým životem k tomuto vítězství. Jen tak můžeme být šťastni, v oběti pro druhé. Pouze naše láska a víra je klíčem k Božímu království - království v našem srdci.


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.7.2000 > Ahoj A.P.D., treba osobne, abych se priznal, jsem take verici, ale na druhou stranu si myslim, ze pokud nekomu neco z viry sdeluji, musim mit vzdy na mysli, ze ten druhy o vire nic nevi ci ji neprijal - na to ma sve pravo. Zkus se na tuto svou uvahu podivat ocima ateisty, budhisty atp. Nic spatneho tu nerikas, ale dle meho nazoru, by kazde zamysleni melo byt psano pokud mozno co nejvice objektivne ... pak teprve ma hloubku ... asi takovy je muj nazor a nezlob se prosim za ta ma uprimna slova. :)
Body: 3
<reagovat 
Sharllotta (Občasný) - 3.7.2000 > AHOJKY A.P.D.- VÍM JE TĚŽKÉ ZAVDĚČIT SE VŠEM!ALE KAŽDÝ SI Z TVÝCH MYŠLENEK MŮŽE VZÍT, TO CO CHCE A TROCHU SE DO SEBE ZAHLEDĚT - JAK JE TO S JEHO LÁSKOU A NEZÁLEŽÍ JESTLI JE ATEISTA ČI VĚŘÍCÍ!
Body: 3
<reagovat 
A.P.D. (Občasný) - 4.7.2000 > Díky Martine za tvou vysoce kultivovanou reakci na mé dílko. Už jen způsob, jakým se vyjadřuješ by jistě přemohl každý hněv (a já k němu nemám ani nejmenší důvod). Můj článek je o lásce nikoli o víře (i když v podstatě to spolu souvisí) a myslím si, že je psán pro široké spektrum čtenářů. Respektive abych odůvodnil svou reakci -já nepíši pro někoho "cizího", já píši pro sebe, protože potřebuji psát a o své texty se dělím s dalšími lidmi v rámci jisté komunikace, která mi pomáhá orientovat se sám v sobě a rozvíjet svou osobnost.Každopádně jsem velmi vděčný za tuto reakci, která mne svou formou i obsahem velmi potěšila. Dík.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter