Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: bombilla. (Občasný) - publikováno 13.1.2010 (00:03:30)


Poznámky k tomuto příspěvku
Thumb (Občasný) - 13.1.2010 > neni čistá, ale přeci
Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 13.1.2010 >
Body: 4
<reagovat 
Věza (Občasný) - 13.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 13.1.2010 > ..to tam zapomněl provazochodec?
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 8.6.2010 > .. no /ale tohle
<reagovat 
xmark (Občasný) - 13.1.2010 > Vrtíš psem?
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 17.7.2010 > xmark> Hmmm,ahoj xmark, jistě máš právo na svůj názor, ale máš na mysli film ,,Vrtěti psem?" Pokud ano, ačkoliv nejsem autor uvedeného příspěvku, zajímalo by mě proč a z jakého důvodu. Být autorem asi bych Ti odpověděl ,, Ne, nevrtím psem, přemýšlím jak zabít Sekala."
Ovšem za podmínky, že jsi ten film viděl.
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 18.7.2010 > Bajata> Jistě, myslím film "Vrtěti psem". Prostě se mi při pohledu na ty tenisky vybavil, kdo viděl, musí vědět proč. Souvislost se Sekalem nechápu.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.7.2010 > xmark> Ahoj Xmark, ozývám se v dobrém, předem vyvěšuji bílou vlajku, ale Vrtěti psem je šílený, tragicky pravdivý film o přetvářce a defakto celé dnešní společnosti. Viděl jsem ho až na základě mého obvinění církví. Církev mě obvinila že jednám jako onen hlavní hrdina, potažmo jako ostatní. Obvinila mě z toho na svých veřejných periodikách. Odpověděl jsem jim, že by se měli podívat na film o Sekalovi.
Promiň, ale opravdu nevím, čím ty tenisky mají vypovídat a připomínat film Vrtěti psem. Je možné, že jsem byl při sledování ovlivněn výrokem církve a tak mi unikla jiná souvislost.
O Sekalovi jsem Ti napsal z důvodu, jako jsem odpověděl církvi.
Jistí,, křesťané" se potřebují zbavit nepohodlného člověka, a tak využijí zoufalé, životunebezpečné situace člověka, který se ukrývá před nacisty. Aby nebyla vina vraždy na nich. Když nechtěl Sekala zabít, natvrdo mu řekli že pokud to neudělá, prásknou ho gestapu. Prostě šílení zmetkové. Podobnost s Vrtěti psem velice příkladná. Ale jinak podaná. Proto nechápu, proč jsi to dal do souvislosti s tím filmem.
Věřím že přijmeš moji bílou vlajku a ve smíru odpovíš. Opravdu mě to zajímá.
<reagovat 
 bombilla. (Občasný) - 21.7.2010 > Bajata> ahoj, rozhodla jsem se vas uvest na pravou miru ohledne teto fotky, kdyz uz to tady tak resite. psem nevrtim, film jsem videla, ale az potom, co se me na to xmark tady zeptal,asi pul roku potom co sem to fotila.jedinou story, co se vaze k botam povesenym na dratech, co sem znala v te dobe, bylo to ze je tam v cechach hazeli vojaci co sli do civilu. ovsem tahle fotka je z barcelony, a tady to asi zadnej hlubsi vyznam nema, teda pokud je tam fakt nekdo nehodil potom co videl ten film.....
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 27.7.2010 > bombilla.> jejej, díky moc za vysvětlení a vstup, ale s Xmarkem jsme si vyměnili pár slov a naprosté pohodě si porozuměli. Takže...vše dobré, díky ještě jednou a ať se daří... :-)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 17.7.2010 > Ahoj bombillo, originální lanová dráha, kde jezdí?
Nedovedu ohodnotit uměleckou stránku, ale postřeh a myšlenka, se kterou jsi to fotila, super.
Jak to asi ten človíček vysvětloval doma, když se ptali kde má boty.
A co asi prožíval on sám, když mu je tam někdo jiný ( nebo možná nechtíc on sám ) vyhodil a zůstaly tam viset?
Zkus k tomu vymyslet nějaký přiléhavý, vysvětlující název. Nebo jakoukoliv pointu. Dodá to tomu snímku váhu a člověka to navede.
Takhle je to takové neúplné. Ale super.
5 bodů dávám za postřeh a myšlenku, rozvíjející mnoho dalších událostí.
Body: 5
<reagovat 
 bombilla. (Občasný) - 1.2.2011 > Bajata> hele o postreh moc neslo, tady v barcelone jsou skoro na kazdym dratu, rekla bych ze to tam ted hazej znudeny decka(tyhle byly u hriste)....nicmene se k tomu vracim znovu kuli tomu ze jsem slysela novou story o botach na dratech: takze v latinske americe kdyz se pobijou gangy a nekdo u toho umre tak vezmou jeho boty a na tom mistu co zemrel je hodej na kabel napamatku.a pac sou ve spanelsku hromady latincu tak bych rekla ze to zacalo timhle....
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 2.2.2011 > Aha, takže asi SMUTNÝ boty. Díky za vysvětlení. O tomhle jsem neměl tušení.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter