Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Mísa cukroví a mrtvý muž v odstaveném autě z kolekce deník, nočník
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 16.1.2010 (17:05:29)
následující v kolekci>
Chodil se svíčkou sem a tam a vůbec nevěděl, co teď. Mohl chodit po vyšlapaných cestičkách, ale byly tu i jiné alternativy.
“Ano... Vždycky... je i... jiná... moššššnosssssst...”
“Kur- va! Vím, vím! Nerušit!”
Ze stěn obrovské jeskyně vyrážel pot a zaléval kouzelnou jabloň, která každých sto let zplodila syna a svíčku. Bez ustání šeptala.

Zásilka dorazila k adresátovi, vykopla dveře a temným hlasem pronesla: “Stojí to tu za hovno.”
“Jako přímo tady?” ujišťovala se čerstvě plnoletá Kšanda s drobným poprsím vpředu.
“Ne, celkově.”
Nebylo proč nesouhlasit.

Zásadní změnou v mém životě byla zástava srdce. Docela mi vyrazila dech. Nejprve jsem nevěděl, co dělat, pak jsem dvakrát počítal do tří, třikrát do dvou a jednou do jedné. Nakonec jsem se vydal z práce domů. Olše u řeky šeptaly: “Ten je mrtvý, už to má za sebou,” a ona, s ústy plnými ryb, jim rozčileně – jak jinak si vysvětlit tu nevychovanost – přizvukovala.
Naskočilo až na úsvitu druhého dne. Řeka vyschla.

Mimo realitu se ocitl mladý muž, když usnul. Ve spánku nadšeně přejížděl srny traktorem, stromy mu je naháněly. Ve dne to byl vegetarián se sklony k l a m. Dávejte si na to pozor.


Poznámky k tomuto příspěvku
chinagirl (Občasný) - 16.1.2010 > smála se je špatný slovo, ale to je jedno...:)
Doporučil 
<reagovat 
chinagirl (Občasný) - 16.1.2010 > smála jsem se až do "přejížděl srny traktorem". to já prostě nemusím a představivost je velká. No ale jinak to máš celkem zajímavý.
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 16.1.2010 > chinagirl> 

No, to je takové popichování kamaráda, který chová srandovní /ehm../ city k jedné slečně a v jedné humorné /ehm../ milostné /hehe/ básni psal cosi o srních očích.. nebo tak něco - možná byly mufloní, ale pamatuju si je jako srní. A pan Srna byl můj oblíbený profesor na gymplu. :-)

 

Děkuji.


<reagovat 
Sakora (Občasný) - 16.1.2010 > šílený až zajímavý  nejvíc mě oslovila "jabloň, co plodí syna a svíčku" a story se zásilkou
Body: 5
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 17.1.2010 > Sakora> No jo.. Jabloň je fikce, zbytek přímo ze života.. :-)
<reagovat 
 Sakora (Občasný) - 17.1.2010 > Uther Pendragon> drsný to život... :-)
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 17.1.2010 > Sakora> To ano.. Chodit mezi lidi, i když je to z důvodu Kšandiných narozenin či vydělávání oběživa, je mi velmi nepříjemné..
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.1.2010 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 17.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 17.1.2010 > :-)
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 17.1.2010 > to o tom počítání !
Body: 5
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 18.1.2010 > dobrý ta druhá je luxusní. strohá..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ewinn (Občasný) - 23.1.2010 > ...rozčilená řeka s ústy plnými ryb,
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
brouk (Občasný) - 28.2.2010 > Výborný věci píšeš, čéče a tvoje ikona taky dobrý, Misfits jsou jedni z mých oblíbených:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 1.3.2010 > brouk> Děkuji, jsem rád, že se něco líbí. Misfits velmi schvaluji. :-)
<reagovat 
sartre2 (Stálý) - 10.5.2010 > áno, na tyhle autorove kraviny veliký pozor, bude hůř
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 13.5.2010 >

Hodně líbí :-) Zajímavý způsob, jak jsem se sem doklikla...šla jsem po stopách sartre2 a jeho poznámek u příspěvků :D Kluk má dobrej vkus. Ještě to omrknu dál, ale se mi zdá, že to co je pro něj blee je většinou dost mňamósní :D


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 13.5.2010 > Simonka> To jsem rád. No mně se zdá, že nejzábavnější jsou právě jeho věci, říkal jsem si, jestli to celé není vtip, skoro to tak vypadá. :-)
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 13.5.2010 > Uther Pendragon> No, jako ftipné to je, ale vtip to asi nebude si myslim :-) Bohuhell
<reagovat 
Draconian (Občasný) - 5.7.2010 > Teda ty máš fantazii. Zajímaly by mne tvé myšlenkové pochody, že tě napadne zrovna něco takového.
Body: 4
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 8.7.2010 > Draconian> Vždyť je to vesměs ze života, myšlenkové pochody jsem u sebe zatím nevypozoroval, žiju si v takovém bezčasí /jako podle Klímy, čas = rozvíjení se myšlenky :-)/.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 3 4 5 6 7 9 10 12 13 (15) 16 17 18 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter