Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prázdné duše
Autor: Abstt (Občasný) - publikováno 19.1.2010 (00:58:03)
Trochu temnější a experimentálnější obrázek..
Měl by říkat něco jako že i když něčí duše může být navenek barevná, uvnitř může být šedá..
A nebo cokoliv jiného co se člověku u toho obrázku vybaví..


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 19.1.2010 > Přesně tak...je to o fantazii...prostě se mi to líbí, odborné komentáře ode mne nečekej. Buď se mi něco líbí a osloví mně to, a nebo prostě ne...a tohle se mi líbí...a hlavně na tomto díle neshledávám nic temného...spíše očišťujícího....
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 19.1.2010 > sadaf> Tak to je super že se líbí, děkuju za komentář i hodnocení! A ohledně té temnoty, napadlo mě že by to na někoho mohlo působit temněji kvůli těm ostrým kontrastům, ale jak vidím tak třeba ne :)
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 19.1.2010 > U mě to vyvolává pocit letu prostorem - parádní, líbí moc!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 19.1.2010 > Bernardetta> Moc děkuji za hodnocení, doporučení a pěkný koment, mám radost že je můj výtvor schopný vyvolávat různé pocity, tím spíš když jsou ty pocity pozitivní :)
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 19.1.2010 > perfekt, konečně je ve výtvarce něco nového
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 19.1.2010 > Gogin> Dík za super koment a doporučení, jsem rád že můj obrázek zaujal.
<reagovat 
Fanda Adamec (Občasný) - 19.1.2010 >
Body: 3
<reagovat 
atreb (Občasný) - 19.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 19.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 19.1.2010 > určitě zajímavý, ale nevim co stim.

možná velký třesk. I když ne tak docela.:o). A co se týká tý temnoty, tak zas nějak moc jí tam nevidim. Nic hrůzostrašnýho...aspoň tak to na mě působí. Naopak, vidim v tom víc světla vystupujícího ze středu. :o)
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 19.1.2010 > germanica> Jj, je na každém jak a jestli nějak s tím naloží :)
A co se týče tý temnoty, bál jsem se že ty silně kontrastní černobílý přechody budou působit trochu temně ale koukám že teda ne, dík za koment
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 19.1.2010 > Abstt> Napsala sem , že temnoty nevidim nijak moc, tj. TROCHU (až poněkud)ano, ale nic strašnýho. :-)
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 19.1.2010 > germanica> Chápu, já ostatně taky k tomu obrázku napsal ''TROCHU temnější'', takže odhaduju že tam toho temného nakonec vidíme asi tak stejně :D
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 19.1.2010 > Abstt> nj, stejně,stejně:D
<reagovat 
Věza (Občasný) - 19.1.2010 > perfektní práce
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 19.1.2010 > Věza> Děkuji :)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 20.1.2010 >

"...-ale "prázdné" duše

 

snad neexistují... ; ... .

."


Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 20.1.2010 > Zeanddrich E.> Snad...taky bych tomu chtěl věřit. Možná přecejen neexistují, ale cítí se tak a tak si mohou myslet že takové jsou..
<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.1.2010 > ..z prostorů prostupujících se navzájem se až točí hlava...nechtěla bych se ocitnout na takových "křižovatkách"., černobílé kontrasty bych  zabarvila..no a středová kompozice by se hodila ke čtvercovému formátu, opakování horizontál a vertikál  dominuje, působí to chvílema  šachovnicově...hlavně je tam toho zbytečně moc, takže nejlepší efekty zanikají, nebo se ruší ..z výřezů by se dalo udělat několik bezvadnejch obrazů....uffff..tak nějak to vidím...předešlý se mi líbil víc....tak za něj 5 dodám..
Body: 4
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 20.1.2010 > Mima> Děkuju za kritiku a zajímavý komentář.. Že někomu bude možná připadat že je tam toho moc jsem celkem čekal.
Ty černobílé kontrasty které jsou ze stran obklopeny barvami mají zobrazovat šedý střed duše, proto nejsou zabarveny, to byl můj úmysl. A zároveň jsem to bral jako výzvu udělat něco napůl černobílého a napůl barevného, rád experimentuju.. :) A ještě bych dodal že ve větším zobrazení by se možná líbíl obrázek víc, všechny detaily jsou totiž lépe vidět.. :(
<reagovat 
andzi (Občasný) - 9.2.2010 >

zajímavé.. mně to světlo uprostřed přímo vtahuje.. připadám si jako jedna z těch kružníc a poletuju si v tom prostoru, no parááda.. jinak spíš bych to vnímala v kontextu ne tak prázdne duše, ale spíš něco jako meziprostor, dokud se ty kružnice nebo molekuly, nebo jak to nazvat :-) dostanou dál, za tím světlem..  


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Benedikt Smutný (Občasný) - 2.3.2010 >
Body: 5
<reagovat 
urvišpulín (Občasný) - 24.3.2010 > když se na to tak dívám, přijde mi střed pravidelný.
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 27.3.2010 > urvišpulín> Jj :) Díky za zastavení.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter