Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kateřina z kolekce Kočky
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 24.1.2010 (00:19:20)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Vím, jak je těžké fotit zvířátka, jsou jako rtuť, nejhůře se mi fotí naše černé kočky, je to jako fotit tmu :-).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Poznámky k tomuto příspěvku
lila.lina (Občasný) - 24.1.2010 >
Body: 4
<reagovat 
DUNNKIN (Občasný) - 24.1.2010 >

cvakalku ty se nam uplne rozplyvas, a pritom druhemu bys napsal: je to velmi spatna fotografie...


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.1.2010 > DUNNKIN> Co ti brání, abys to také napsal? Třeba máš shodou okolností úplně stejný názor jako Janahe, tak to napiš.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 24.1.2010 >

Pro mě tvoje nej fotka.


Body: 5
<reagovat 
atreb (Občasný) - 24.1.2010 > kocicka ma ode mne 5 bodu, je to zlato, ale autor je na tom hur, pres to ze se snazil, nebo za to ze se...
Body: 3
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 25.1.2010 > atreb> Promiň, nerozumím.
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 24.1.2010 > no zklamal si mně-na to že jí máš tak rád-já se za ní ještě jednou přimlouvám
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.1.2010 > jaxxana> Jak to myslíš? Nerozumím ti.
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 24.1.2010 > cvakal> no snad se pochlapíš a uvidím ještě nějakou její fotku-lepší
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 25.1.2010 > jaxxana> Doufám, že mi půjdeš příkladem .
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 24.1.2010 > No jo, za Káťou by mohlo bejt světlejší pozadí,viď?

Fotky dalších vašich miláčků by potěšily.

Ale co to? Ty už jsi skončil s Klánovičákem? Říkals přece, že máš-jestli se nepletu-tisíce fotek v zásobě:-)
Body: 3
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.1.2010 > germanica> To je kočka klánovická, sleduje tam stav ptactva
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.1.2010 > germanica> 

Kočička není žádná modelka, abych si ji nastavil před nějaké pozadí, byl jsem rád, že jsme ji vůbec vyfotil. Kateřině říkám "Nítěnka", má krásnou, štíhlou, elegantní postavičku.

Fotku kočky jsem sem dal proto, že jsem jedné, moc milé, totemačce zkritizoval její fotku kočky.

Od zítřka zase tvůj oblíbený "Klánovičák", fotek Lesa mám asi 20.000, slovy dvacet tisíc, mohl bych je sem nepřetržitě dávat několik let . Na domácí miláčky prostě není čas .


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.1.2010 > cvakal> 20 000? A to říkáš jen tak? Spousta Totemáku dnes neusne
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 25.1.2010 > cvakal> Tak zaprvý: kočka když odpočívá a nic ji nevyděsí, tak je schopná takle bejt dlouho. Takže z toho se, milý Cvakale, nevykroutíš.

Protože my sme měli jednoho kocoura 12 let, teď druhýho už 16, a vlastně už jako malá (ca 4 roky) sem taky měla svýho.

A kdyby se Ti náááhodou při své siestě pohnula, tak s moh tu fotku doupravit později,ne? Myslim tim samozřejmě na PC

Tak nám tu prosimtebe nevěš bulíky na nos!
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.1.2010 > Janahe> Jasně, na spánek nebudou mít čas, budou si prohlížet fotky "Lesa" .
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 25.1.2010 > germanica> Někdy máš dobré postřehy, tentokrát jsi vedle jak ta jedle. Měli jste někdy kromě starých koucourů kotě?
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 25.1.2010 > cvakal> samozřejmě,všecky od kotěte! (asi máš na mysli tu nadměrnou živost u tvýho kotěte oproti klidnýmu chování těch mejch, v tom případě je to tvý hyperaktivní:DD)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 25.1.2010 > germanica> Měli jsme čtyři velmi pohyblivá a hravá koťátka, teď, když jim je něco přes rok, jsou mnohem, mnohem klidnější. Máš slabou paměť, Germanico.
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 25.1.2010 > cvakal> i kotě si potřebuje odpočnout

a nevim v čem bych měla krátkou paměť
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 26.1.2010 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 7.2.2010 > mně osobně fotka nepřijde špatná.. vyfotil bych ji jinak. Vím jak je těžké fotit černé kočky.. stejně jako bílé labutě. Hlava je krásná (i když při prvnim náhledu mi připomněla marilyna mansona čímž se omlouvám tvé kočce)..supr ostrost
Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 13.2.2010 > Ano, jako školní ukázka nezvládnuté fotky je to bezvadné! Klobouk dolů.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 24.1.2010 > Není to moc podařená fotka, když pominu nepříjemný lesk srsti, přijde mi špatně kompozice, kočka je celá a přesto není celá, tlapky jí mizí na kraji fotky, vpravo to taky vypadá, že ses nemohl rozhodnout, jestli celou kočku nebo portrét. A ta žlutá barva se stopami zelené v pravém dolním rohu mě vyloženě popouzí. Jo a hnědý pruh (okenní rám?) vyrůstající z hlavy taky není nic moc.
Body: 2
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.1.2010 > Janahe> 

Kompozice je neobvyklá, proto jsem ji vybral, fotek mám vícero . Rám vyrůstající z hlavy jsou dveře, nemusel by tam být a žlutá barva se stopami zelené, nevím, zamyslím se nad tím. Lesk v srsti je naprosto přirozený, jinak než v přímém slunečním svitu se černá kočka fotit nedá. Tlapky nikde nemizí a nejdůležitější je obličejíček.

Kompozice podle mého názoru není špatná, ve směru pohledu jsem chtěl nechat více místa. Mně se líbí její obličejíček. Možná ale máš pravdu, jsem asi nekritický, Nítěnku mám totiž moc rád, je mazlivá.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.1.2010 > cvakal> Sympatická je, to je pravda
<reagovat 
 Čtenář - 14.2.2010 > cvakal> Jen kecy a výmluvy pro tvoji neschopnost!!
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.1.2010 > Janahe> Sympatická... to je slabé slovo, je krásná, má nádherný obličejíček, toho sis nevšimla a to si říkáš milovnice koček ?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.1.2010 > cvakal> Je krásná, ale moje kočička je ještě krásnější. A chodí tu okolo, tak to nemohu s chválou cizích koček přehánět.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.1.2010 > Janahe> To chápu, ještě by ti žárlivostí mohla vyškrábat oči, to by byla škoda, přišli bychom o tvé fotky.
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 22.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter