Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nad kořeny
Autor: langueur (Občasný) - publikováno 29.10.2002 (09:02:51), v časopise 19.11.2002
 

 

Proč jen ten list mi umřel v dlani?

  Asi že podzim ze mě sálá,

   asi že slova nejsou stálá,

  asi že věčně čekám na ni.

 

Těším se na čas umírání

přeludů krásných slůvek na rtech

zárodků básní spících v listech,

  podzimu, který vyjde ven.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Hanele (Občasný) - 29.10.2002 > Juj! Zajimave ...
Body: 3
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 29.10.2002 > Pro mě to nemá chybu!
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 29.10.2002 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 29.10.2002 >

Pěkný, no aby taky ne.. 


<reagovat 
 langueur (Občasný) - 30.10.2002 > Aquarius> :-)))) Tak to je dobrý.. Asi fakt začnu psát jako ty.. takovejch reakcí, to už jsem dlouho neměla.. (možná to dělaj ty rýmy, jsou takový populistický :-))
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 30.10.2002 > Ta forma mě dostala (jak že se to jmenuje?). Jo, milá Langueur, čekáme na ni všichni...
Ale přece jen, takových básní už tu bylo hodně.
Body: 3
<reagovat 
 langueur (Občasný) - 30.10.2002 > Jonáš Hájek> Ano, takových básní tu už bylo... :-)) právě :-)) (jde o takový soukromý žertík) Přečti si něco od Aquaria - mimochodem ta forma je jeho vynález, proto akvaret..
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.11.2002 > rtech x listech moc rýmově nesedí, ale jinak hezky pohodově napsané:-)
Body: 3
<reagovat 
 langueur (Občasný) - 18.11.2002 > Martin> ale to je schvááálně :-)))) (Zeptej se Aquaria.. ;-)
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 23.11.2002 > Prvnich 5 radku je dokonalych. Skoda toho konce...
Body: 3
<reagovat 
langueur (Občasný) - 25.11.2002 > proboha, kdo tohle dal do časopisu? :-)))) Já teda nevim..
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.11.2002 > Zařadil jsem to ten den z básnické redakce já, má to nápad, tak proto:-)
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 25.11.2002 > Proc ne?! A listy v dlani neumiraji, jenom usnou a jako zazrakem se na jare probudi vedle tebe v posteli :)
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 10.12.2002 >

Hmm, nevím, u téhle jsem trošičku zrozpačitěl... Asi mi nedošlo, co mi dojít mělo, tudíž (alibisticky, přiznávám :o) nehodnotím :o)


<reagovat 
 langueur (Občasný) - 10.12.2002 > RadimP> :-))) To ti asi ani dojít nemohlo, tohle je totiž taková parodie.. (ale nedošlo to víc lidem a tak je to i v časopise :-)))
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 10.12.2002 > langueur> "Nepochopte s námi"?:o))) Jo ono je to fikaný až takhle! :o))) A můžu se zeptat, co to tedy paroduje? :o)
<reagovat 
 langueur (Občasný) - 10.12.2002 > RadimP> Jak už z výše uvedených reakcí vyplývá - zkus si přečíst něco od Aquaria (tedy.. něco.. no, něco staršího, on už teď píše jinak :-))  a konkrétně je to (věrné :-) napodobení fromy jeho básně Otisky na oknech..
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 10.12.2002 > langueur> Dovtípeno!!;o))) ´Kuju! :o) A hezký den přeju! :o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter