Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ústa pravdy
Autor: S.z.i. (Občasný) - publikováno 29.1.2010 (07:34:52)








Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 29.1.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
boval (Občasný) - 29.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 29.1.2010 > Nic moc, navíc letní fotky. Vylez ven foť, balvane.
Body: 2
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 29.1.2010 > dám Vám všem teď na chvíli pokoj....i s létem...nestíhám
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 29.1.2010 > a říkají pravdu?:-)
Body: 5
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 29.1.2010 > Mbonita> jsou němá, tak nepochybně ano!!
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 29.1.2010 > S.z.i.> jak jinak tichá pravda:-)
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 29.1.2010 > Mbonita> ano
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 29.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 29.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 29.1.2010 >

Nádhera-díky to si s dovolením stahnu-neuvěřitelný místo


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 29.1.2010 > za druhej
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
atreb (Občasný) - 29.1.2010 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
moře (Občasný) - 29.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 29.1.2010 > líbí a mohu vědět, kde to je?
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 29.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Florian Friday (Občasný) - 29.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 29.1.2010 > Taková místa existují?
Doporučil 
<reagovat 
quitek (Občasný) - 30.1.2010 > Lipnice:) dlouho jsem nebyl...
Body: 5
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 30.1.2010 > tajemné místo... za druhou 5
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 30.1.2010 >

No cvakale tys to pěkně pomotal.

Cílem umění není odrážet aktuální situaci (od toho jsou jiné obory lidské činnosti), nýbržto odrážet duši autorovu. A balvana nechválím za svazování se pravidly, za svázování se pravidly bych dal káždému , jak říká můj kamarád z Moravy, po škráni :-)

A já osobně nechválím autory, ale jejich díla. Líbí-nelíbí, základ.

P.S.

Psáno velice zjednodušeně, kdyby jsi chtěl delší stať a více podrobností, napiš.

Hezký zbytek soboty a krásnou neděli:-)


Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > sadaf> Také ti přeji hezký zbytek víkendu, ale hluboce se mýlíš, Sadafe. Sám se ze svého omylu usvědčuješ, píšeš o autorově duši. Ta, samozřejmě, reaguje na aktuální situaci .
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 29.1.2010 >

....u mně beze slov....apropó, kde je psáno sem dávat v zimě zimní fotky??? Nebo se tedy svažme takovými pravidly, že v lednu jenom lednové :-)

lépe: v pátek jenom páteční....do detailu? V jedenáct v noci jenom.....

 

 


Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > sadaf> Občas máš skvělé nápady, Sadafe .
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.1.2010 > sadaf> Nikde to není psáno. To je jako rozdíl mezi psanými zákony, které lidé dodržují, jen když jsou k tomu donuceni  hrozbou trestu, a morálními pravidly, která jsou součástí života společnosti a jejichž překročení se trestá jen morálním odsudkem. Což je ovšem některým jedincům jen k smíchu.            
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > sadaf> 

Každý občas někdy plácne nějakou hloupost, tentokrát se to podařilo Tobě a to dokonale, Sadafe. Cílem a úkolem umění je odrážet aktuální situaci a ne fňukat o něčem, co bylo. Právě proto, že se nesvazujeme žádnými pravidly a jsme stále otevření něčemu novému, proto fotíme to co je v současné chvíli aktuální.

Zkostnatělý a pohodlný balvan si změnil přezdívku na S.z.i., ale je líný zvednout zadek a jít fotit a ty ho v tom ještě podporuješ. Doporučuješ jeho špatné fotky a chválíš ho za to, že je svázaný pravidly. Nejdůležitější z pravidel, kterými se s balvanem řídíte, je pravidlo "V žádném případě nejít proti proudu." Chválit to, co chválí ostatní a hlavně se chválit navzájem! Váš pravidly svázaný rybníček pěkně páchne stojatou, smrdutou vodou. 

 

 


<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 30.1.2010 > cvakal> To, co tady s Janahe svorně tvrdíte o aktuálnosti fotek je kravina. Naděláme (většinou) dokumentární fotky, tam by to bylo na místě, ale fotky, které se nabízí náhodným pozorováním oblíbených věcí a to v kteroukoli roční dobu bez určení doby publikování. Spoustě lidí už leze zima na nervy, takže je celkem normální, že rádi vidí i fotky z jiného ročního období.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > sikat> 

 Co jiného, než dokumentární fotka, by mělo odrážet aktuální situaci?! V zimě ti leze na nervy zima a v létě ti poleze na nervy vedro, to se tady budou v červenci objevovat zimní fotky, abychom od léta trochu odpočinuli?

Jsem rád, že se zmiňuješ o pozorování věcí. Co mi je platný snímek motýla, když žádní nelétají? Mnohem cennější je fotka Janahe, kde mi ukazuje krásy a půvaby zimy, abych si jich také všimnul a nekoukal jako morous !  


<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 30.1.2010 > cvakal> Co je ti platný snímek motýla, když žádní nelétají? To asi nemyslíš vážně, že? Nevidím žádný důvod proč nedat fotku z jiného období. Máš divný pohled na věc. Zimní fotky jsou nádherný, mají svoje kouzlo, ale to neznamená, že se tu nemůže pro zpestření objevit nic jiného. Jestli ti připadá normální fotit pořád to samé dokola, tak mě teda ne, všeho se člověk jednou přejí.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 31.1.2010 >

sikat, mluvíš mi z duše:-)

 

 

ááále, co se budu rozepisovat...bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku :-))


<reagovat 
sadaf (Občasný) - 31.1.2010 >

ano cvakale, reaguje na aktuální stav duše...a pakliže aktuální stav duše autorova bude v dimenzi léta nebo středověku, proč sem cpát jenom fotky, které jsou aktuální jenom díky tomu, že jsou kolem nás tuny sněhu.

Dnes jsem byl fotit fotky sněhové, ale nebudu je sem zatím dávat, protože sněhu je v nás i kolem nás dost a dost.

V únoru sem nasadím fotky z loňského července, a v červenci ty včerejší, lednové....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tak ....howgh :-)


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.1.2010 > sadaf> Dělej si co chceš.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 31.1.2010 >
<reagovat 
ariel (Občasný) - 5.2.2010 >

zeptám se ještě jednou, kde je to focený?

 


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 6.2.2010 >

"

 

."


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter