Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce rachmaninov z kolekce ...že nemám klobouk
Autor: enthroper (Občasný) - publikováno 4.2.2010 (13:25:49)
další ve sbírce>


Poznámky k tomuto příspěvku
travail (Občasný) - 4.2.2010 > dobré, koukej tak pokračovat!
prázdné místo/bardo/cokoliv/výbuch: k tomu mám poznámku: je to jakoby druh konkrétní poezie, jejíž síla (pro mě) spočívá v tom, že si ke slovům přiřazuju nějaké představy (ony tam vlastně jsou - ve slovech) a přesně na konci unikáš z téhle koláže, která je trochu jako (pro mě opět) kupa útržků letních ftografií na sobě, překrývajích se a mluvících spolu: najednou utíkáš k prosté popisnosti (konec skladby?) a používáš abstraktní slova - ke škodě věci! mám z toho pocit, že se pokoušíš dovést věc k nějaké pointě, ale tady jí není potřeba - pro mě...
jinak pro mě osobně je víceméně nepodstatné, na jaké předloze jsi to "komponoval" (teď si protiřečím:) ), v tomhle jsem čtenář odrodilec a kašlu na vodítka;), vnímám ji tak, jak jsem napsala - tady zdá se mi ani téma/záminku nepotřebuješ, nemusíš hledat (což by pro tebe možná mohlo být zajímavé)
jo a líbí se mi, ja spolu ty slova přes papír mluvěj a jsou spolu ve vztazích, ne náhodně - super!
Doporučil 
<reagovat 
enthroper (Občasný) - 4.2.2010 > děkuju moc za postřehy, pokračování je/bude...
k tomu cokoliv/výbuch, ano, je to takový odpadnutí na konci. takhle když to říkáš, tak si uvědomuju, že je to možná (podvědomá) reflexe takovýho toho závěrečnýho natahování a nekonečných gradací - proto asi to "cokoliv"

souhlasím s tím, že předloha je vlastně nepodstatná, dojem by měl vzniknout jenom z těch slov. a taky si budu protiřečit, protože primárně se snažím nějak uchopit svoje vnímání různých autorů. když se to povede, bude z toho takovej kaleidoskop mých oblíbených skladatelů :)
<reagovat 
tuik (Občasný) - 4.2.2010 >

ale jo:)


Doporučil 
<reagovat 
chinagirl (Občasný) - 4.2.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 4.2.2010 >

tady má někdo čas na hračičkování ... je to osobitý, docela výtvarně povedený ... ale blbě se to čte ... na Ernsta Jandla hned tak někdo nemá

http://www.ernstjandl.com/


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 6.2.2010 >

Z Rachmaninova stříká krev a láska a nadšení a smutek a patos až, až se mi vždycky chce rozstřískat piáno, aby se vědělo, že jo! Že jo! Že klobouk?


Doporučil 
<reagovat 
 enthroper (Občasný) - 6.2.2010 > drfaust> stříká. tříská. jo
<reagovat 
čtenář Axel - 26.2.2010 > originální podání
<reagovat 
Horac (Občasný) - 4.5.2010 > No,to jeho "natahování" posledních taktů (2.klavírní c mol)je celkem srozumitelné a příjemné oproti tř. Mahlerovi. To je pro mne u R. vrchol symfon. muziky http://www.youtube.com/watch?v=5ZRbko3UsnQ. Zdravím
<reagovat 
 enthroper (Občasný) - 4.5.2010 > Horac> 

jo, srozumitellný. až mi přišlo že tím vlastně trochu narušuju celej princip, jak jsem tohle chtěl pojmout - příliš evidentní kopie konkrétního jevu. ale je fakt, že to nejsou vždycky jen poslední dva takty... ale občas tak nějak celkovej dojem...

a tenhle koncert si vždycky rád poslechnu

dík za návštěvu a koment


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 (2) 3 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter