Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: ich (Občasný) - publikováno 11.2.2010 (11:32:20)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
S.z.i. (Občasný) - 11.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 11.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 11.2.2010 > moc pěkná číča

jen škoda,že tam je bez uší

myslim, že by hlavička mohla bejt trochu níž
4-5
<reagovat 
klara126 (Občasný) - 11.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 11.2.2010 > no fotkám Vězy se to za mák nevyrovná.Rovnou hodit do koše a nebo políbit Ďáblíka na ksichtik.Je to blbost.
Nevyvážená kompozice bez bloubky citu
<reagovat 
Mima (Občasný) - 11.2.2010 > taky vostří, zvědavka modrooká
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 11.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 11.2.2010 > Krásnej kukuč:-)
Body: 5
<reagovat 
atreb (Občasný) - 11.2.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 11.2.2010 > Výřez je dobrý, ale hlava měla být více vpravo.
Body: 3
<reagovat 
klein (Stálý) - 11.2.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
marcif (Občasný) - 11.2.2010 > zbožňuju kočky ... takový koťátko bych chtěla
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ich (Občasný) - 12.2.2010 > marcif> brzo budou :-) počítam tak koncem února, můžu Ti jedno zareservovat.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 12.2.2010 >

Filmová hvězda.

Hezká fotka, ale je tam moc místa vpravo, možná by se to dalo spravit i ořezem. Řekla bych zprava a kousek dole na výsledný čtverec - nezkoušela jsem to, tak si nejsem jista.


Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.2.2010 > Janahe> Jsi šikovná, to by té fotce výrazně pomohlo .
<reagovat 
 ich (Občasný) - 12.2.2010 > Janahe> Zkusim to přiříznout zprava a dole, ale tim čtvercem si ale nejsem jistá, přišlo mi, že by byla fotka plná jenom kočičího obličeje, což neni ničim zajímavý.
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 12.2.2010 > ta fotka je pro mně nádherná-opravdu povedla!!!
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.2.2010 >

zochorko :-)

hrubý nesouhlas s tebou....tyhle fotky já prostě nedělám, pánžto jsou šíleně pracné na dalším zpracování a já osobně jsem v současném stavu línej i mrkat :-)

 

 

 

 

No a teď jsem zapomenul svoji myšlenku \.-)))


<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 11.2.2010 > sadaf> 

to máš z toho chlastu


<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 12.2.2010 > sadaf> Tý brďo-to se mi stává často a zastřízliva myslíš,že se to dá ještě léčit?
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 12.2.2010 > jaxi, dá! Teď mám před sebou tedy cca 200 km autem, neb se vracím na zámek, nicméně ihned po příjezdu na výše zmiňovaný, zaparkuji vozidlo a vydám se do mé oblíbené hospůdky a neprodleně zahájím léčbu
<reagovat 
 ich (Občasný) - 12.2.2010 > sadaf> no, tak to je zajímavé.......
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 12.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 12.2.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jafa (Občasný) - 9.3.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 13.5.2010 > pozoruhodně rozkolísaná kvalita jednotlivých děl, téměř jakoby ani nebyla od jedné autorky... ještě se k tomu vrátím a vezmu kus po kuse, ok? :-)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 14.5.2010 > Periskop> Díky, to bych byla ráda, kritika a případná rada mi pomůže. Rozkolísanost je asi trochu tim, že se snažim fotit a fotit a tak mažu a mažu a jednou za pár naplněných karet se mi povede něco, co si myslim, že by nemuselo jít rovnou do koše. Zkouším různé motivy a peru se s nastavením. Na focení až tolik času nemám, takže mi to jde dost pomalu. Každopádně, všecno, co tu mám jsem zmastila sama...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 14.5.2010 > wisteca> v každém případě, obecně, doporučuji míň fotit a víc přemýšlet, koukat hodně na fotografie dobrých fotografů, dost se jich najde i na netu... k fotkám podrobněji se dostanu až v pondělí, to mám volno, tak si budu hrát na totemu... každopádně bych si pro začátek odpustil roztomilé živočichy... toť cesta do pekel...
<reagovat 
 ich (Občasný) - 14.5.2010 > Periskop> Jasný, kočky a psa jsem vyfotit fakt chtěla, abych měla památku až nebudou, jinak se v tom až tak nevyžívám. Na fotky se snažim koukat na e-umeni a dfklubu, kde to snad nejni až tak zamořený. Díky za rady a budu trnout, jak my ty moje veledíla zpucujete...
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 13.6.2010 > Hodně zajímavý...fascinuje mne ten výřez..o kočičím kukuči ani nemluvím. Super!
<reagovat 
 ich (Občasný) - 13.6.2010 > Sartori> díky
<reagovat 
Abstt (Občasný) - 10.1.2011 > Nádherné ( chtěl jsem napsat nádherná ale mohl by to být kocour tak radši é na konci ) :)
Body: 5
<reagovat 
Akiwa (Občasný) - 19.4.2011 > Škoda, že kočička nemá ten prostor vlevo místo vpravo, přišlo by mi to vyváženější, ale i tak to alespoň není uprostřed!:) Jenom trochu ostřejší kdyby bylo. Ale má to výraz, to se cení;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter