Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
A zbyla jen šťopka
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 20.2.2010 (00:00:11)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
cvakal (Občasný) - 20.2.2010 >

V jednoduchosti je krása, říkává se . Je to pravda, vidím to před sebou. Krásná, střídmá kompozice, pár barev a po celém těle se mi rozlévá hřejivý pocit. Nádhera!!

Škoda, že ti nemohu dát více bodů.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 20.2.2010 >
Body: 3
<reagovat 
dadik (Občasný) - 20.2.2010 > heheh krásný
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 20.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 20.2.2010 > to je ten nevychovanec, co ho měla dadik pod voknama
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 20.2.2010 > S.z.i.> Trochu křečovitý pokus o ftip, balvane. Místo vtipkování bys měl ocenit nádhernou fotku a ne, celý zelený závistí, dát pouhé 4 body. Tvé nenáročné krajinky a motýlci a rozmazaná ptačí krmítka, kde ptáčci zobou odlupující se barvu se s touto fotkou nemohou srovnávat.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.2.2010 > cvakal> 

Nešil, cvakale, nemůžeš lidi nutit, aby bodovali podle tvých představ. Jestliže balvan fotí jinak, tak je asi pochopitelné, že tohle ho nijak nemůže nadchnout. Jen je mi líto, že nenapíše, co mu konkrétně vadí. Je sice pravděpodobné, že bych s ním nesouhlasila, ale alespoň bych věděla, proč.

Co bych asi měla z pěti bodů, kdyby mi je dávali lidi jen proto, abys jim nevynadal?


<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 20.2.2010 > cvakal> kecáš a tlapeš zase pičoviny :DDDD
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 20.2.2010 > Janahe> 

Nikoho nenutím ,aby bodoval podle mých představ, o balvanovi si žádné iluze nedělám, ale jedno vím, jistě: dokáže rozeznat dobrou fotku od špatné .

Jestli balvan fotí jinak, je to proto, že to lépe neumí .


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 20.2.2010 > JUDr> 

Co to je za výrazy, Judre?! Není ale nad čím se pozastavovat, jsi prostě JuDr ze z Plzně .


<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 20.2.2010 > kde nic tu nic.

Jen ten kosák s jabkem a šňůra se čtyřmi količky

a dál samej sníh

je mi líto ,neni to nic proti Tobě,ale toto... :o)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 20.2.2010 > technická kvalilta je horší ale výjev úžasnej
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 20.2.2010 > líbí
Body: 5
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 21.2.2010 > líbí se mi
Body: 5
<reagovat 
rohe (Občasný) - 20.2.2010 > tak to je jedna z nejlepších fotek co jsem poslední dobou viděl. poklona...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 21.2.2010 > rohe> 

Potěšil jsi mě, díky.

(doufám,  že nejsi podplacený cvakalem )


<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 21.2.2010 >

napoprvé nic, až dneska jsem zjistila že by se mi ten kos líbil samotnej


Body: 4
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 21.2.2010 > jaxxana> Měla jsem původně tu představu, ale kos mi ji změnil. Je to foceno přes zavřené okno, jak jsem ho otevřela (ještě jsem se ani nevyklonila), tak uletěl. Pak se vracel potají a to jablko konzumoval vždycky jen ve chvíli, kdy se nikdo nedíval.
<reagovat 
Čtenář - 21.2.2010 > Nezkousela jsi to oriznout na vejsku s kosem vlevo dole a kulem vpravo nahore, to by mi pripadlo o moc koukaatelnejsi.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.2.2010 > čtenář> Nezkoušela, mně se líbí, že je ta fotka prázdná.
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 20.2.2010 > Je mi líto, ale tahle fotka se mi nelíbí ani obsahově ani po technické stránce :-((
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 21.2.2010 > sikatka> To nevadí, já dokonce tak trochu čekala, že se nebude líbit nikomu.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > sikatka> U tebe mě to nepřekvapuje .
<reagovat 
 moře (Občasný) - 21.2.2010 > sikatka> ale cvakal si rochní jak v lejně....D
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 21.2.2010 > Janahe> Sama víš, že tvoje fotky miluju, jsou nápadité a technicky na úrovni a vždycky se těším co dáš nového, ale tahle mi přišla, že ji dal někdo jiný:-)), tak se nezlob :-), těším se na další.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 21.2.2010 > cvakal> Buď tak laskav a starej se o sebe, tvoje jízlivosti o tobě vypovídají své.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 21.2.2010 > moře> Jo, to mu jde moc hezky:-)))
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > sikatka> Hm, já se o sebe starám, ale o tom, co je dobrá nebo špatná fotka nemáš očividně ani ponětí .
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.2.2010 > sikatka> 

Tak doufám, že tě nezklamu. Já občas udělám fotku, která vybočuje z toho, co se ode mne už očekává, doufám, že se mi to bude dít i dál, protože jak  člověk jednou uvízne ve vyjetých kolejích, je s ním konec.

Ale jak to vybočení dopadne, to nikdo neví. Žádná fotka se nelíbí každému, nedělej si s tím starosti. Já naopak znervózním, když nějakou mou fotku chválí všichni jako jeden muž - to je pak podezřelé


<reagovat 
 moře (Občasný) - 21.2.2010 > cvakal> ty nevíš ale co je dobré a co zlé...a jsi očividně arogatní debil!!!
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 21.2.2010 > cvakal> Ráda se nechám poučit, ale od Janahe třeba, určitě už ne od tebe. Ty už jsi své umění předvedl a arogantní povahu zastřenou líbivými kecy taky.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 22.2.2010 > Janahe> OK, díky za odpověď. Já mám většinu fotek horších, tak čekám, kdy se mi naopak podaří vybočit tím lepším směrem:-)))
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > sikatka> 

To je dobře, že se ráda necháš poučit.

Já jsem své umění předvedl, jak píšeš, ty se také předvádíš, nějak začínáš ztrácet úroveň, snad abychom té debaty raději nechali .


<reagovat 
Mira (Občasný) - 23.2.2010 > to je nádherný a vtipný.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter