Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Abych se...
Autor: brouk (Občasný) - publikováno 22.2.2010 (10:43:42)
 

V práci

siréna

a pak po vlnách připlujou lodě

a já je pošlu do přístavů.

I tak se to dá brát,

abych se nezbláznil.

Zeptal jsem se,

kdy už mi konečně přinesou ten rum.

Že prej tu nejsem sám,

abych se nebláznil.

Promiň.

Jsi tak krásně skutečná,

že už nezavolám,

abych se nezbláznil.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Literární agent - 22.2.2010 > Jo, pěkná, civilní, lehká, na nic si nehraje, proto pravdivá, i kdyby byla stokrát vymyšlená.
<reagovat 
čtenář já5 - 22.2.2010 > dobrý text,takový bez příkras,to mám rád.
<reagovat 
holger (Občasný) - 22.2.2010 > Celkem zajímavý, ale ten konec mi to nějak nabořil - takovej topornej pocit v hlavě mi z něj zůstal.
<reagovat 
 brouk (Občasný) - 22.2.2010 > holger> 

Když se na to teď koukám, tak ten konec bych taky trochu upravil. Ve stejným smyslu, ale nějak elegantnějš. Ještě to promyslím.


<reagovat 
 brouk (Občasný) - 23.2.2010 > brouk> Tak jsem ten konec trochu upravil se sebeironií sobě vlastní:)
<reagovat 
čtenář Literární agent - 24.2.2010 > Pokud upraven konec, vyhodil bych slovo promiň: sic odkazuje na přiléhavou trýzeň a sebelítost alkoholikovu, ale překáží, jo a : nevolej jí, žencký nemaj rádi fňukálky!
<reagovat 
 brouk (Občasný) - 24.2.2010 > čtenář> Už to nechám:)
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 1.3.2010 > Ale kuš, promiň je krásně lehké a civilní slovo. :-)
Nepůsobí to jako zpověď alkoholika, spíš tak rozpačitě, líbí se mi..
Body: 5
<reagovat 
 brouk (Občasný) - 1.3.2010 > Uther Pendragon> Díky, mě taky!:) Před pár dny jsem doufám na dobro skončil s posíláním lodí do přístavů, tak je tý sebelítosti trochu míň. Musím zas něco vydolovat.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter