Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce messiaen z kolekce ...že nemám klobouk
Autor: enthroper (Občasný) - publikováno 23.2.2010 (19:17:56)


Poznámky k tomuto příspěvku
chinagirl (Občasný) - 23.2.2010 > pokud jsem to teda úplně ne-dezinterpretovala:) (možná můžeš trošku napovědět...:) Tahle tvoje série mi přijde výborná, naprosto.
Doporučil 
<reagovat 
Serpentin (Občasný) - 23.2.2010 > Dobrej déšť ,
,
,
,
,
\./
<reagovat 
chinagirl (Občasný) - 23.2.2010 > tak jsem si o něm něco přečetla (....dvanáctitónová hudba, křesťanská tématika, zpěv ptáků a další detaily, které jsem nebyla schopná odhalit:....,tam jsou) a ještě to funguje jako samostatná věc. paráda.
Body: 5
<reagovat 
 enthroper (Občasný) - 23.2.2010 > chinagirl> ano. akorát já se na to snažím nejít moc přes tu teroretickou stránku. nicméně třeba ti ptáci jsou známí a hlavně - je to slyšet:)
děkuju za zastavení
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 23.2.2010 > to nedám, mi bolej oči z toho... je to dobrý? ,-) ale kde doporučuje chinagirl, jde se v podstatě na jistotu.. kouknu na to na lepčím monytoru tedy..
<reagovat 
travail (Občasný) - 23.2.2010 > Jo, je skvělá - a pěkná i na pohled. Zanechávám své laické "ó"...
Doporučil 
<reagovat 
tuik (Občasný) - 24.2.2010 >

líbí se samotná i v kontextu.

 

jen mi tam, čistě subjektivně, nesedí ta prchavost, jde to proti "zamrznutí v letu". ale možná, žes tam tadyten rozpor chtěl:)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 24.2.2010 > prostě prchavé..napětí:-)
Doporučil 
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 24.2.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 25.2.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
zirael (Občasný) - 1.3.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
čtenář literární agent - 25.4.2010 > opona, poezie!
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 26.9.2010 > nezlob se, že zas přirovnávám, ale chci vyjádřit rytmický dojem, který na mě uspořádání textu učinilo, a napadá mě, že toto by bylo blízko způsobu, jakým O. Janota recitoval spíš než zpíval své texty v období spolupráce s Havlovými, jestli to znáš. a nebo i později, např. v Žlutě, tam by se to taky hodilo svou přírodně-spirituelní meditativností. - pěkný, elegantní a čistý.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 4 (5)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter