Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
od_raz
Autor: rohe (Občasný) - publikováno 24.2.2010 (21:28:33)
 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 24.2.2010 > paráda
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
atreb (Občasný) - 24.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 24.2.2010 >

jo, je to vtipný.

no, když cvakalovi dávám pětky, tobě ji musím dát taky


Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 24.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 24.2.2010 > Pěkný zrcadlení :-))
Body: 5
<reagovat 
aneleh (Občasný) - 24.2.2010 > jak je to možné??? :-))
Body: 5
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 24.2.2010 > aneleh> celý svět je podvod :-)
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 24.2.2010 > aneleh> celý svět je podvod :-)
<reagovat 
 atreb (Občasný) - 24.2.2010 > rohe> ano, ano, svet chce byt klaman :-)))
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 25.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 24.2.2010 >

Žádné slunce tě neosvítilo. Nehezkýa hlavně nezajímavý břeh fotku rozděluje. Není mi jasné co´s vlastně fotil. Tato fotka je důkazem toho, že něco vyfotíš,ani vlastně nevíš co. Kdybys měl nějaký záměr, cílevědomě za ním šel, muselo by to na té fotce vidět. Psal´s  mi něco o pokoře. Hm, pokora ti chybí v bohaté míře, protože jinak bys takový to nedodělek nikde nepublikoval a hloupě bys nežvanil o osvícenosti sluncem. 

No foť dál, i slepé kuře najde zrno.


Body: 1
<reagovat 
 TRMAN (Občasný) - 24.2.2010 > cvakal> v profilu hovno a hubu plnou radoby zasvecenjch a vtipnejch kecu :)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.2.2010 > TRMAN> Ale, ale, pán je uražený, že jsem mu nepochváli kresbu .
<reagovat 
 TRMAN (Občasný) - 25.2.2010 > cvakal> to bych to psal asi tam ne? :) tam je mi to putna listeckari ale tady komentujes jako "fotograf" fotku a jak by rekla babinka placas jak kdyz krava sere do vody aniz by bylo tvorby o kterou se oprit :)

posledni dobou sem az alergickej na podobne dementni protestni projevy na webu pri kterejch si danej jedinec schovanej kdesi za pismenka kde se nemusi bat konfrontace hoji svoje bebinka z realnyho zivota :)

nic vic nic min :)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 25.2.2010 > TRMAN> 

Nikam se neschovávám, můžeme si to vyříkat z očí do očí, slušně ale otevřeně. Roheho fotka se mi nelíbí, reagoval jsem na jeho rytí do mě u jiné fotky v dnešní galerii. Když se mi něco nelíbí, napíšu to otevřeně, když se mi to líbí, napíšu to neméně otevřeně.

Na Totemu se ale pouze smí hladit po srsti, jinak je člověk označen za "problémového"!! 


<reagovat 
 DUNNKIN (Občasný) - 25.2.2010 > TRMAN> ...hm kolega cvakal trpi pouze sekundarnim narcismem....takze nema cenu mu odporovat
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 25.2.2010 > TRMAN> (rohe - cvakal - TRMAN - tedy jestli se za přezdívkami skrývají samí chlapi /někdy to není poznat/ :-)))
Ale chlapi!! Co to je? Taková slovní přestřelka tam, kde by měla být spíše radost z tvorby druhého, oko by se mělo potěšit, duše jásat... Někdy se fotka nepovede, ale není třeba ji strhat za každou cenu, protože zrovna já třeba nechápu záměr autora (napřed se zeptám, potom kritizuju). Tahle fotka mě docela pobavila, znejistěla - fakt jsem uvažovala o tom, jestli je odraz ve vodě takhle i ve skutečnosti a pro jistotu jsem požádala o radu bližního svého, jak to vlastně je :-))
Kdysi byste se asi mečema posekali, teď se sekáte jazykem. A zbytečně. :-)
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 25.2.2010 > cvakal> a zase pičoviny
Body: 5
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 25.2.2010 > aneleh> 

no já nebudu reagovat na diskusi, ta není o dílu ale o komplexech a neuróze..

 

V díle jsem sledoval jemnou manipulaci reality tak aby to bylo na rozhraní viditenosti, pochopitelnosti.. mým cílem je znejistění fotografie jako "pravdivého" média a její tradičně přijímané objektivity.. chápu že se takovéto konceptuální dílko autorům barvotiskových záznamů větviček nemusí líbit, přesto by měli mít onu zmiňovanou pokoru nevměšovat se do prostorů v umění kterým nerozumí a nejsou jim vlastní.. já také  /onu mi velmi vzdálenou - mysliveckou zálibu nekomentuji / jak jsem již jednomu z aktérů přestřelky psal, mlčeti zlato :-)


<reagovat 
Věza (Občasný) - 25.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 25.2.2010 >
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 26.2.2010 >

"

 

."


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 26.2.2010 > Fajn šachovnice to je! I když memu oku by lahodilo víc,kdyby se vzala jen ta budova(má skvělé barvy) a slečna modelka (lidi sou holt lidi),ale to už by byla uplně jiná fotka(tak mě napadá,kde to je?)
Libí se mi to
Body: 5
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 26.2.2010 > krispinaa> no já nevím, jestli by to s nějakou holčinou nebylo moc umělé a vyaranžované :-) chtěl jsem spíš aby to bylo takové statické a ona zrcadlící manipulace byla co nejdecentnější složená do té mondrianovské kompozice.. s tělem by taky byla technicky potíž, špatně by se mi prolínala do otočené poloviny fotky pod vodní hladinou:-) to je na Mělníku v přístavu, foceno přes řeku
<reagovat 
 krispinaa (Občasný) - 28.2.2010 > rohe> jasně no,s tím odrazem a tělem je to trochu problém---ale myslím,že tohle místo jednou navštívím,až budu mít cestu kolem:) Dík

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter