Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sokolské šibřinky z kolekce jen tak
Autor: vomi (Občasný) - publikováno 28.2.2010 (10:38:23)
následující v kolekci>
Kresba na sokolské Šibřinky - výzdoba sokolovny. Ráz šibřinek - seriál MASH 4077. Kresba velká cca 2 x 1 m.

únor 2010


Poznámky k tomuto příspěvku
sikatka (Občasný) - 28.2.2010 > Radara miluju, perokresba je perfektní, klobouk dolů:_))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
atreb (Občasný) - 28.2.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 28.2.2010 > :-)) to budou teda povedený šibřinky, fotky z nich bych chtěla vidět!!
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 28.2.2010 > mně to přijde špatný.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 28.2.2010 > perfektní práce
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vomi (Občasný) - 28.2.2010 > máš pravdu "pořezaná sluncem", není to žádné mistrovské dílo. Jsou to několikametrové kresby. Kreslil jsem to dva měsíce kvůli jednomu večeru sokolských šibřinek. Je to kresleno zdarma. Počmáral jsem tentokrát přes třicet běžných metrů papíru z metrového návinu role papíru. Sám nakreslit celý sál sokolovny a přilehlé prostory - to není žádná sranda stihnout to vedle své práce. Nikdy jsem si nehrál na žádného "umělce". Jsem vlastně vesnický kluk který v kresbě je stoprocentní samouk a tak když při zahajování šibřinek při průvodním slově přes tisíc lidí - návštěvníků - začalo tleskat při vyslovení mého jména jako autora, poznal jsem jaké to je třeba pro herce když stojí před obecenstvem a oni jej tím plácáním rukou ohodnotí. Říkáš je to špatný. Byly to jen účelové kresby a je to určitě velmi dobrá škola zvládání umu a já bych každému to doporučoval si něco takového vyzkoušet.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 28.2.2010 > vomi> hm. jsem si jistá, že bych to, co jsi vytvořil, nedokázala.

Jen se nemohu ubránit myšlenkám o smyslu, domnívám se, že je to marnost. Nedokážu obdivovat tvou pracovitost, přijde mi to strašně málo..
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 28.2.2010 > pořezaná_sluncem> myslím, že máš pravdu...a nakonec autor už odměnu dostal...
Připodotýkám, že bych to rovněž nedokázal.
<reagovat 
vomi (Občasný) - 28.2.2010 > ...marnost, smysl. To byl jeden z problémů co jsem jako bývalý redaktor Totemu nedokázal pochopit. Můj názor je, že není až tak důležité zda vznikne mistrovské dílo nebo jen průměrná či podprůměrná věc. Nejdůležitější je neležet u televize, něco dělat. Jen málokterý den si ke kreslení nesednu třeba jen na pár minut. Kreslím si pro radost, kreslím pouze pro to co mi ta kresba dává. Naštěstí nejsem na kreslení finančně závislý (živím se jinak) a tak nemusím být líbivý a ani jsem nikdy nebyl. Ty se snažíš tvořit - já si jen užívám toho pocitu z radosti kreslení a kresby takové. Ty kresby smysl měly - pomohly vytvořit atmosféru sokolské slavnosti. Mám úplně jiný rukopis než máš ty. Vím hlavně že těch tisíc návštěvníků toho plesu by se stejně dobře namazalo jak u mojich kreseb, tak kdyby tam byly kresby tvé ;))))
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 28.2.2010 > vomi> hele, já jsem dost primitivní.. mně přijde, že by byli stejně nadšení, kdyby tam visely vyplotrované fotky z toho filmu..
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 28.2.2010 > miluju Radara
Body: 5
<reagovat 
snítek (Občasný) - 1.3.2010 > pořezaný sluncem si vůbec nevšímej, nevím, co tím sleduje, en radar je fajn pane samouk a už ani muk, je to good
Body: 4
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 1.3.2010 > Radara bych nechal v serialu. Peknej format!!!
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 2.3.2010 > Ku komentom len : ) Kludne kresli dalej : )
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 2.3.2010 > perokresba na takových formátech je teda výkon, navíc není špatná, možná v obličeji ten styl působí trochu tvrdě....i celkově je to trochu strnulé na můj vkus,...ale já bych se nikdy neodvážila do takové akce se vrhnout.Sumasumárum to pětku zaslouží, i s těmi výhradami...
Body: 5
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 2.3.2010 > Mima> kresbě se věnuji více jak dvacet let. Ta "strnulost" je krom jiného tím, že jsem původem strojař a nedokážu kreslit v nadsázce. Je to lineární realistická kresba jak jsem se dočetl v jistých knihách. NA této kresbě ta tvrdost je také dána způsobem reprodukce, protože reálný a zdejší digitální svět je trošku jiný. Kresby z letošních šibřinek opět chtělo více lidí, ale stačilo jim připomenout, že to byly kresby dvou až třímetrové letos a to v běžném bytě nelze mít. Takže to bylo jen pro ten jeden večer plesu
<reagovat 
ZenChai (Občasný) - 2.3.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
JaBu (Občasný) - 4.3.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
JaBu (Občasný) - 4.3.2010 >
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 26.8.2010 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter