Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
po narození
Autor: ich (Občasný) - publikováno 1.3.2010 (11:30:08)

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
atreb (Občasný) - 1.3.2010 > to je tedy mrnousek...
Doporučil 
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 1.3.2010 > To by se mi jako mamince nelíbilo, aby mi hned po narození někdo sahal nebo bral moje miminko !
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.3.2010 > Miminko je naprosto kouzelné.  Kompozičně ovšem ne zrovna nej a LDR pálí. Jinak a hlavně je velká škoda DOF. Bohužel se ti nepodařilo zaostřit na hlavičku maličkého. Nejostřejší se zdá být nehet u palce (tedy toho lidského :))   ale ani to ne přiliš a pak možná ouško. Příště to jistě vyjde líp.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 2.3.2010 > Věza> Přepal ok, mě teda neruší, ale beru. Ale co kompozice? Co je na ní špatně? Ať koukam, jak koukam, tak jedině by to sneslo víc místa zespodu, ale tam je zas ten přepal. DOF je schválně malá. Ostřeno je na ucho.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.3.2010 > mamirka> No snažila bych se nafotit hlavičku víc zepředu. Jak píšeš, dole ten dotek ruky taky vadí. Co ale nechápu proč ostřit na ouško?? Škoda že se nepodařilo broučínka naafotit, abychom ho prostě lépe viděli, je krásnej.  :)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 2.3.2010 > Věza> OK. to ale není otázka kompozice, ale úhlu pohledu, ale jo, máš recht, mam ještě jednu zepředu, tak jí sem možná dám, ale tam je taky malá hloubka ostrosti...
Fotek koťat ještě asi vyfotim mraky, tak sem snad dám nějakou vydařenější :-)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.3.2010 > mamirka> ..budu se těšit
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter