Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce První z mnoha posledních nocí z kolekce Zpovědi
Autor: Aquarius (Občasný) - publikováno 27.10.2002 (00:13:51)
další ve sbírce>
Když jsi něžná,
k němu něžná,
když jsi němá,

snad tě nezná,
nikdo nezná,
kdo tě nemá.

Když jsi bílá,
uvnitř bílá,
včera byla,

snad i žíla,
tenká žíla,
ještě slila

kapky krve,
teplé krve,
v lístky růže.

Tenkrát prve,
napoprvé,
řeklas: „Můžeš..“

Když jsi něžná,
ke všem něžná,
jsi tak bledá,

to si režná,
nitka režná,
žílu hledá.

Tenkrát prve,
napoprvé,
smrt si sedá

opodál.


Poznámky k tomuto příspěvku
Zelený žralok (Občasný) - 27.10.2002 > Hodně působivý...
<reagovat 
julian (Občasný) - 28.10.2002 >

Je to perfektni. Kratce perfektni.

 


Body: 5
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 28.10.2002 > Dokonalý!!!!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 28.10.2002 > Moc hezky poslepovaný.
Body: 5
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 27.10.2002 > uff... pekne, mozna trosku tizive, ale zajimave!
Body: 3
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 29.10.2002 > aq. BoBB> To ale je a má být tíživé.. nebo mělo?!
<reagovat 
matta (Občasný) - 28.10.2002 > Mám podobný názor jako aq. BoBB, nejvíc se mi líbí ta poslední sloka...
Body: 5
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 29.10.2002 > matta> Díky Lucko! Snad to neni moc drsný..
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 28.10.2002 > OU...Co na to rict a byt pritom Nic...Zvlastni...Mozna jsem jen vztahovacna...Nebo nevim co to je,ale mela jsem docela podobne myslenky....Prekvapujici?! .  Snad uz ani ne,ze?:)...Ale je to zvlastni cist si tuto basen...Ikdyz ja davam prednost Absinthu :)))
Body: 5
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 29.10.2002 > Hanele> Máš pravdu, nepřekvapuje :) ale co s tim má společného tvá vztahovačnost? Jo a na Absinth bych se vykašlal :))) Možná lepší než vodka je ještě zlatá tequila, no, jen o chlup. Tedy díky! : )
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 28.10.2002 > Vůbec to není špatné, ta strohost evokuje velkou vnitřní sílu, ale zdá se mi to dost nebarevné. Snad jsem čekal trochu impresionismu...
Body: 3
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 29.10.2002 > Jonáš Hájek> No, podle mě patří barevnost spíše kráse a "příjemnu", i když i to se může změnit.. Dík! : )
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 29.10.2002 > Naty, Fines, julian a žralok > díky lidi, děláte mi radost :))) ale nevěřil sem, že se to někomu bude líbit.. Fakt dík! : )
<reagovat 
rabako (Občasný) - 29.10.2002 > paráda! tohle je přesně vystižený, nepotřebuje to moc slov!!!!
Body: 5
<reagovat 
julian (Občasný) - 30.10.2002 > Aquarius - samozrejme, ze libi. Proboha, vzdyt jak psala Matta.. kdyby nic, tak ta posledni sloka je perfektni. Je naprosto magnifique...
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 31.10.2002 > Aquarius. Já bych řekla, že je to naopak, ty děláš svou tvorbou radost nám :)) Zapisuju si tuhle báseň na recitaci.
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 1.11.2002 > Fines> No tak Finesko, nech už toho, nebo se začnu červenat! : )
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 1.11.2002 > Aquarius: Tak se klidně začni červenat, na to se ráda podívám, jak se budeš červenat, určitě ti to bude slušet. :)
<reagovat 
Ema (Občasný) - 1.11.2002 > No tak dobře. Mám napsat že se mi to líbí, že je to krásný, i když vím o kom to je a proč to je tak napsaný a kde to bylo vymyšlený, nebo za jakých okolností? dobře i když tohle všechno vím a vůbec to nebylo hezký, tak teda píšu: líbí se mi to a je to moc krásně a zvláštně napsaný...!
Body: 5
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 2.11.2002 > Ema> Stačilo napsat třeba líbí, z těch teček se už pomalu začínal stávat tvůj zvyk.. děkuju
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (22) 23 24 25 26 27 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter