Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XIV
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 31.10.2002 (00:14:50)

PŘEHRÁVÁME A ZÁLOHUJEME DÍTĚ

 

Máme doma čtenářský klub. Já jsem usazen v křesle, víceméně houpacím, které si pochvalují všechny návštěvy a soudě dle našich zviřátek, je i pro ně ideálním místem odpočinku, má milá, těhotná přítelkyně, která spokojeností září jak sluníčko, okupuje rozkládací gauč, který jsem, snad příliš přísně, v minulosti nařknul z nedostatečné velikosti. Tímto se mu omlouvám, má spokojená družka se na něj vejde hned několikrát! (Minimálně, počkejte, musím se obrátit a odhadnout ten poměr, zrovna na něm usnula, bodejť by ne, je půl třetí ráno…, dvakrát až dvaapůlkrát!)

Ale zpátky k literatuře. Tituly? Všeříkající! Zatímco já mám už týden hlavu plnou “DVD – Přehráváme a zálohujeme video”, tzn. s knihou před sebou se znovu a znovu snažím dosáhnout vytvoření “avíčka” z DVD a jsa doposud postaven zcela mimo podobná dění, slavím jisté ne zcela zanedbatelné úspěchy, přítelkyně je pohlcena titulem “Těhotenství – V otázkách a odpovědích”. Asi by se slušelo přiznat, kdo z nás dvou čte užitečnější titul, ale to nechám na vás.

Každopádně naše debata probíhá asi takto (oba s nosem ve svých rozevřených knihách):

: Sakra, proč to má jedna šest giga?! Doprčic, asi jsem to nějak blbě nastavil…

Ona: Podívej (ukazuje na obrázek), takhle velké už to je, to je dost, viď!

: Tak poslední pokus, dvě hoďky to nechám komprimovat a pak už se na to fakt vyprdnu!

Ona: Posloucháš mě vůbec??

: Jasně, jasně, že poslouchám… Cože? Proč se to tak blbě ořízlo, ježiš!

Ona: Budeš chtít přestřihnout sám pupeční šňůru?

: (Procitám z monitorové agónie) Cože? Ježišmarjá, to snad ani nemusim…!

Atd., atd., jsem to ale partie…



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 31.10.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 31.10.2002 >  ;  +  =->  
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 31.10.2002 >


Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 31.10.2002 >
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 31.10.2002 > jupííííííí
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 31.10.2002 >
:O))
Body: 5
<reagovat 
E_na_X-tou (Občasný) - 31.10.2002 > .... tý jojo... hele, a kdy máte termín? Hodláš pak pokračovat stylem "Deník otce v domácnosti"?
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 31.10.2002 > Pěkná debata, knihu tvé přítellkyně mám taky :o) A už vaše mimčo kope? Moje holčička je nejčilejší, když jdu spát :o)
Body: 5
<reagovat 
Tina (Občasný) - 2.11.2002 > je to hezké a vtipné, líbí se mi to, možná by jsi to mohl psát ale trochu delší jako víc epizodicky jinak držím palce
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 3.11.2002 > Dík, Tino, no, to víš, je to fakt jen takové písání, abych se zabavil a zůstával pozitivně naladěn, nic moc víc, no, ale baví mě to, to je hlavní :o)
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 3.11.2002 > E na X tou: hmm, Deník otce v domácnosti? Dobrý nápad, hihi, dík .
<reagovat 
Monty (Občasný) - 4.11.2002 >

 

 


Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 7.2.2003 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter