Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XVI
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 7.11.2002 (00:19:37)

SLIPY

 

Představte si chlápka, jen ve slipech, na autobusové zastávce 31. října, tak nějak něco mezi sedmou a osmou ranní, kdy se vám od papuly kouří a prokřehlou hlavou se vám honí něco o tom, že doporučení vaší milé vzít si pod bundu ještě svetr, nebylo až tak úplně od věci, jako ostatně vždycky.. Tak přesně tohle pokoukání mi dopřála štěstěna! Pravda, bylo to méně “romantické”, než vás asi napadá, nebyl to šílenec a nečekal na 177 s brašnou přes holé rameno, ale i tak to byla impozantní podívaná. Chlápek zaparkoval Transit na chodníku, v poklidu si vylezl a jal se vysvlékat. Asistence asi třiceti přihlížejících mu byla očividně naprosto lhostejná, což mi, přiznávám, imponovalo. Zastavil se až v okamžiku, kdy ranní kuřáci, vydaní napospas jízdním řádům MHD, mohli obdivovat pouze jeho slipy s neurčitým a velmi sepraným vzorem. Obratným zašmátráním v útrobách kabely ulovil montérkovou kombinézu, beze spěchu se do ní oblékl, nastoupil a odjel. Žůžo. Prostě se potřeboval převléct, tečka! Smutné na tom je, že ti otupělí tatrmani mu taktéž nevěnovali prakticky žádnou pozornost. Chápete to? Chlapík ve slipech v pěti stupních, taková paráda, frajer!



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 7.11.2002 > O lala to nemá chybu.
Body: 5
<reagovat 
jessica (Občasný) - 7.11.2002 > hihihi, joooo to znám... byli jsme s kamarády uklízet v jedný vesnici a do aut jsme se pak chtěli převlíknout, jenže jsme parkovali zrovna na náměstí... tak se nás tam převlíkalo asi deset... jeden kluk měl supr trenky 
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 11.11.2002 > Měla bych chodit častějc na zastávku MHD
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 7.2.2003 > Doufam, ze se mi to nikdy neprihodi. Staci mi ty kxychty v metru.:o)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter