Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
" Hádanka č. 8 " z kolekce nezařazen
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 8.4.2010 (00:46:47)
"Hádanka č. 8 (( ... "pokrač." hádanky č. 7 ...-viz  http://www.totem.cz/enda.php?a=261296 ))
 
 
 
Otázka: jak se tedy jmenuje (( "...celosvětově" " ... proslulá")) loď, ze které část "original výbavy"  je na této fotografii  ... (( ..."nápovědná" hesla: 3 stěžně, délka cca 39 metrů, služba asi 20,5 roku, 3 "nejhlavnější" "objevitelské" cesty, ...  )) ... ?
 
 
 
(( Pozn. ještě pro "nově příchozí"... ...-za správnou odpověď, jako již klasicky, výherce získá sice malé, ale zato relativně významné  plus... ...-bude totiž "směnitelné" za láhev dobrého bílého/ červeného vína z naší Velkopavlovické vinařské oblasti (( ...-případně sousedící, Mikulovské... )), která by byla (( ...po "prokázání" totožnosti... )) předána při nejbližší "naskytnuvší se" vhodné příležitosti... ...-etc. )).

."


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 25.3.2010 >

" ... -

 

."


<reagovat 
Vasil (Občasný) - 8.4.2010 > báječné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 8.4.2010 >

Endeavour kapitána Cooka :-)

HMS Endeavour model port view


<reagovat 
anae (Občasný) - 8.4.2010 > karaka.jpg

<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.4.2010 > :-)
<reagovat 
Amáta (Občasný) - 8.4.2010 > Nevím, opravdu nevím... :-O
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 9.4.2010 >
Body: 5
<reagovat 
R.Mareček (Občasný) - 8.4.2010 > Je to škuner Fram?
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 10.4.2010 > beno> 

"... -ano, je (( viz např. http://www.norsko.cz/mistopis/pamatky/185-Polarni-lod-fram-nejnavstevovanejsi-muzeum-v-oslo.html )). Jsi vítězem "hádanky č. 8" ...; ...-prozradíš, jaks' "tak rychle" přišel ke správné odpovědi (( ... )) ?

 

Další -viz info "e-mailem", nebo společné u dalších "hádanek"...; ... .

."


<reagovat 
anae (Občasný) - 8.4.2010 > karaka Santa Maria - Kryštofa Kolumba? ... ty plachetnice jsou moc krásné! kdysi jsem si málem jednu koupila .. (malou)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 11.4.2010 > anae> 

"... -ehm; ... -netvrdím, že je

 

 

 ta fotografie zrovna 2krát ostrá...   ...ale nějaké lyže tam přeci jen patrné jsou...; ...-myslíš, že je Kryštof Columbus nebo J. Cook také měli "ve výbavě"... ?; ... .. .  ...-ale díky jinak za Tvou vytrvalost a snahu; ...  .

."


<reagovat 
anae (Občasný) - 11.4.2010 > jo, zdálo se mi, že tam vidím lyže ... :-) je to sranda!
<reagovat 
jelen (Občasný) - 12.4.2010 > To bude nějaká polární záležitost. Fram??
<reagovat 
jelen (Občasný) - 12.4.2010 > Je to on délka souhlasí. Sem se byl na něj kdysi taky podívat.
<reagovat 
jelen (Občasný) - 12.4.2010 > A sakra, pozdě. Škoda, lodě mam rád.
<reagovat 
jelen (Občasný) - 12.4.2010 > P.S.: To bylo dost jednoduchý, stěžně lyže a vybavení - no, takový věci ssebou kolumbus netahal. A z polárních končin se těch lodí zase tolik nevrátilo, aby si je člověk mohl prohlídnout. A Krasin to bejt nemohl, páč ten neměl stěžně.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 26.4.2010 > jelen> 

"... -no když to bylo jednoduchý, zkusím -povede-li se- někdy

 

nějakou "...méně známou lodičku"; ... .  ...-ale díky za zájem, a sleduj i hádanky další, chceš-li; ... .

."


<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 29.4.2010 >

to su dve veci dokopy, stojan na fotoaparat a lis na hrozno

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter