Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci TL´s BTW z kolekce TL´sBTW
Autor: Wchelonka (Občasný) - publikováno 10.4.2010 (11:31:13)
následující v kolekci>

 Královna a Leodos. Moc vysoká sazka, hra kde šlo pouze a pouze u vítězství. Zábava v jejich podání byla tak dětinská, tak jednoduchá… Tak podivná. Byly to děti kruté pravdy a skutků. Byly to děti Perferie. Stejný temperament, vytrvalost a pády na držku. Nabil jí tím svým šarmem a uměním mluvit, udusila ho pocity Pýchy a Lakomství. On byl to princátko, které nevědělo, co doopravdy by mělo dokázat. Ona byla mrcha, co tvrdou výchovou šikany, zadusila všechny city. On viděl pouze pomoc bezmocným kurtizánám v otcově harému a hvězdné stopy na nebi. Ona v záchvatu s meči a brečení do polštáře. On zkrotil ji, polidštil ty bestiální pudy. Ona ukázala tu správnou cestu k nekonečnosti. Započaly tu největší revoluci… Perferii.

 Pro Judith byly stvořené všechny ty lagunky, zálivy a luční prameny. Pohupovala se v bocích, co to nejvíc šlo. Moc to neuměla, zdeformovaná od prachu, rozlitého vína po palácových chodbách a neúprosných řemínků. Nějak strnul nad jejími odhalenými lopatkami v záři bílých kachlů. Jen ten obraz v tekoucím bazénku… Jen ta modrozelená překrásně třpytivá barva. Byli to až moc smaragdy s tyrkysovými žílami.

 „ Řekni něco.“ Pohodila zašlou hřívou na koncích lehce stočenou do zvonců. „ A co by chtěly tvoje uši slyšet,“ došel jí.„ Co vidíš?“ Ucítila dech na krku.

 „ Vidím…Vidím stvoření z mořských pruhů. Království, vodní palác… Všechno je pod vodou, místnosti, trůn, postel… Všude. Má ve vlasech zapletené hvězdice, na čele vsazené perly a diamanty v dlaních… Je jako žárovka nebo lámací sklíčko. Jen kůže je neopren. Všechno je tak ladné…“ Sundal jí s uší dlouhé náušnice a pohodil na zem….

 „ Myslíš, že takové věci se říkají královnám?“ Nebyla se schopná otočit, tak zmrzlá z horkých polibků na krk.

 „ Královně ano, ale pro Jud bych tu měl jinou pohádku…“ Usmál se:„ Nebylo by to už moře, však vyprahlé chemické tekutiny, místo očí diody v zálivech šrapnelů, ve vlasech silikon a zaseknutá družice, obočí z diamantových útržků, ústa napuštěná čpavkem a celá probijí… Nevíš, jak jsem šťastný, že dokážeš být oboje…“

 „ Zní to tak neuvěřitelně.“ Nikdy nebyla schopná pochopit, že právě on myslí na takové podobné příběhy, ale co v jejich světě bylo uvěřitelné?

 „ Pro něco tak neuvěřitelného,“ sjel rukou po rameni.

 „ Znáš delfíny?“ Našpulila rty.

 „ Ne, ale vím, že je máš ráda“ Nedokázal to. Tolik jí dnes věřil, potom vše… Přišlo mu to pohádkové…

 Miluju delfíny!“ Rozkřikl se hlásek po celých lázních, tak hlasitě se rozesmála, až jí z toho samotné začalo mrazit po zádech…

 „ Já zase platonické klonované diodové bojovnice… Jsi ikona pro závisláky na kapačkách… Asi jsem jeden z nich.“ Setrvali v nehorázném dusivém klidu, jen se dívat… Tahalo to za konečky prstů. Chtěl ještě ten smích, na city byla spousta času. Rychle jí chytl pod nohama a pažemi. Držel jí jako dítě, které se neohrabaně mrskalo a křečovitě drželo… „ Leo…“ Nedořekla to. Prorazila led povrchové vody, chlad… Šaty se nafoukly za bouřlivého pobavení koruny.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 (28) 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter