Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Sladký balzám
Autor: Hanele (Občasný) - publikováno 2.11.2002 (12:07:39), v časopise 26.11.2002

Nechápu tvůj hraný nezájem.

Pro tuto chvíli jsem jím pobavená.

 

Hraješ svou roli s přesvědčením zoufalého svůdníka.

Ale já jsem už unavená.

 

Tvá touha po nenaplněném prožitku je srdce rvoucí.

 

Jsem okouzlující, ale ty nechceš vybočit z kolejí povrchních radovánek.

 

Nevnímáš mě.

Můj pohár se naplnil a první kapka trpělivosti klouže přes okraj.

 

Políbil jsi vlasy Bereničiny

 

Přehlížíš mě slepou troufalostí.

A tvé výčitky jsou jenom alibi.

 

A ja?

Přibouchla jsem slzám dveře před nosem.

 

Snad jsi znejistěl? Ale uzdu tvého divadýlka drží ješitnost.

 

Tak tedy, pobláznila jsem si nohy slinou vášně a lačně sleduji komu bych

se zakousla do krku nevinnosti.

Marně ...

Svůj hlad neukojím, svatouškům dnes odzvonilo.

 

Usmál ses na ní a já s podřízeností svobodného trestance zapadám do rohu žaláře a doufám,

že obšťastníš mě omluvnou myšlenkou.

 

Připil sis s ní .

 

Je tvým hříchem.

 

Možná jsem pro tebe jen naivní jehličkou v injekční stříkačce

a zdám se ti neškodná, ale i já se dostanu hluboko pod kůži

a způsobím tak bolest užírajících.

 

NAKAZÍM TĚ !

 

A ty?

 

Vykrvácíš touhou po mém těle.

 

A já?

 

OTOČÍM SE K TOBĚ ZÁDY !

 

  

                                                                    

undefined 

Vždyť pomsta je sladkým balzámem mých rtů.



Poznámky k tomuto příspěvku
barlach (Občasný) - 2.11.2002 > Řeknu jenom málo : Nefer Nefer Nefer.Tak trošičku doufám,že Tě nikdy nepotkám :-)Pěkný.
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.11.2002 > barlach> Ale ja jsem jinak uplne neskodne stvorenicko  No, vazne !!!  Dekuji za hodnoceni:)
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 2.11.2002 > Hm z toho jde strach.Dobré.
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.11.2002 > fungus2> ...Kdo se boji , nesmi do lesa :))) Dekuji za hodnoceni :)
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 2.11.2002 > POkud existuje pojem volne asociace mysleni, tak tohle uzasny dukaz. Vyborne, nebudu to hodnotit, protoze jsem ti to slibil, ale hodne se mi to libi, jak po strance obsahove, tak i stylisticke a v dusledku i introspekcni... Squele!!
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.11.2002 > aq. BoBB> To si pis, ze existuje, aspon u mne ano:)))Jen ,prosim , nebud tolik vztahovacny...Ackoliv cerpam ze sebe :)
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 2.11.2002 >

  Jojo, okouzlující jako volání Sirén, šťavnaté s chutí otráveného jablka, a sladké... no prostě mít doma takhle tvůrčího pavouka, chtěl bych vidět ty pavučiny! Fakt bezva polotvářičko!  

PS: Ale neznat tě, dost se bojim o Bobba


Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.11.2002 > Aquarius> 

Jeste ,ze me znas a inteligentnim nazorem jsi doseL k tomu ,ze se o Bobba bat nemusis , protoze vis,ze se to jeho netyka ...Ikdyz je pravda ,ze tento "valecny" nastroj s oblibou pouzivam:)Dekuji za hodnoceni :)))


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.11.2002 > dobře kočičí to je...
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.11.2002 > hubert> ...Tak kocici...Hmmm ,ale ja jsem Byk ..Diky:)
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 2.11.2002 > hm... nebudu ti kazit průměr... :-/
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.11.2002 > vrtusík> Dekuji ti za tvou schovivast a jistou starost ,ci snad vycitku?Z kazeni prumeru...Ale pro me znamka nic neznamena...Pro me je dulezity nazor ostatnich (ac uz kladny ,ci zaporny) a proto bych byla rada ,kdyby ses ke svemu hodnoceni a kritice vratil :)Dekuji :)
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 5.11.2002 > Obsahově i pocitově se mi to moc líbí, ale mám dojem, že tohle prozaický zpracování tomu hodně ubírá.
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 6.11.2002 > Kapucín> Nevim co presne si mam pod tim prozaickym zpracovanim predstavit,ale jako basen bych nepsala...Proza je mi blizsi :)
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 7.11.2002 > Totiž - připadá mi, že tohle je obojí, próza i poezie, a přitom vlastně ani jedno... Ale neber mě moc vážně, jsem člověk škatulkovej a tyhle nezařaditelný věci mě občas rozhoděj. :o)))


<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 7.11.2002 > Kapucín> Vazne, nevazne... :) Kazdy jsme orginal ...Tö je na tom uzasne ,ze?:)....Jo, jo skatulkovani.)To zas nemam rada ja:)))A pak mam ve svem zivote neporadek:)))Tak doufam ,ze uz ses rozhodila do svych vyhovujicich koleji :o))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.11.2002 > Kapucín> To jsi docela trefila, próza a báseň zároveň, a přitom nic z toho...   a proto mi to přijde dobrý...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.11.2002 > Jsem to procházel různými prohlížeči, jen tak, kde se to bude nejlépe jevit, a vyhrává netscape 6, tam, jak text, tak i foto jsou malebnými... :o)
opera a explorer různých numer, tam to není to ono... :o)
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 15.11.2002 > hubert> Juj to je napad zmenit prohlizec...Jen by me zajimalo: Byla tato poznaka opravdu adresovana mne ? :)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 16.11.2002 >

no vidíš, nad tím jsem nepřemýšlel...  :o)

jen asi jsem chtěl nějak "nenápadně" a "chytře" říct, že tu někdy šmejdim... :o)


<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 17.11.2002 > hubert> 

Tak ty jsi nepremyslel?Juj, to je roztomile:) Tak rikas ,ze tu chytre a nenapadne smejdis?A jako rybenka ,Ta totiz smejdi, vis?Urcite ano ,ze?! No , ja si tveho rybenkovateho chytre nenapadneho smejdeni vsimla :)))


<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 26.11.2002 >

Tak jsem pro tvůj příspěvek konečně našla tu správnou škatulku. Je na ni napsáno Časopis. :o)


<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 26.11.2002 > Kapucín> Takze ,kdyz si nevis rady kam urcite dilko zaskatulkovat tak ho strcis do casopisu ?:o) Diky !: -)
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 2.11.2002 > > To byla Tabube (NeferNeferNefer) také. :-) Nemáš vůbec zač,je to opravdu hezký text.
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.11.2002 > barlach> 

Dekuji!!! Dekuji,ale co si mam predstavit opod tim tvym slovicekm (?) Tabube ? :))


<reagovat 
 barlach (Občasný) - 17.11.2002 > Hanele> Tabube je postava z Egypťana Sinuheda.Jinak se jí říkalo NeferNeferNefer!
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 19.11.2002 > barlach> JEZISIIII JA JSEM PRASTENA!!!! To me vubec nenapadlo!:)Ted uz to chapu!:)))Omluv mou opozdenost !Lepsi uz to se mnou nebude !:)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter