Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blíží se rodinný festival HABROVKA
Autor: fingus (Občasný) - publikováno 11.4.2010 (14:20:52)
 

Dobrou zprávu přináší Habrovka pro všechny příznivce slovenské zpěvačky Jany Kirschner. Vzácná příležitost vidět tuto osobitou zpěvačku v Praze spadá právě na první červnový víkend na festival Habrovka. Jana Kirschner přicestuje do Prahy se svojí skupinou vynikajících slovenských hudebníků, mezi nimiž je například bubeník a perkusista Igor „Ajdži“ Sabo nebo kytarista Martin Zajko.

Druhou hvězdou letošní Habrovky bude francouzská kapela O´djila vedená emigranty z bývalé Jugoslávie Bobanem Milojevičem a Džordže Kněževičem. O´djila přiveze na Habrovku energickou a našlápnutou balkánskou hudbu střiženou francouzským chansonem za rytmického doprovodu blízkovýchodní darbuky.

Mezi velmi vyhledávané koncerty patří také vystoupení Michala Prokopa s legendárními Framus 5, kteří se po rozpadu v 70. letech znovu s plnou silou objevili na hudební scéně v roce 2006 s oceňovaným albem „Poprvé naposledy“. Na Habrovce nám připomenou, jakých kvalit dosahuje český bigbít. Bezpochyby zajímavé bude také vystoupení romské kapely Točkolotoč. Tato legendární formace válcovala česká hudební pódia už v 90. letech a za dobu své existence spolupracovala s řadou výrazných hudebních osobností v čele s Ivou Bittovou, Lubošem Malinou a dalšími. Dále se můžeme těšit na koncert jazzového tria virtuozního slovenského klavíristy Ondreje Krajňáka, na jednu z nejlepších kapel české alternativní scény Květy, česko-kubánské Santy y su marabú nebo nu-jazzovou skupinu zpěvačky Markéty Foukalové Lanugo.

Těžištěm Habrovky je sice hudební program, ale představení některých letošních divadel slibují opravdu netradiční, až nad-divadelní zážitek. To platí především o divadle Boca loca lab a jejich představení Tiká tiká politika, oceněném Cenou za originální divadelní výraz na prestižním festivalu KONTAKT 2009 v polské Toruni. V neotřelosti a hledání nových forem rozhodně nezůstává pozadu ani duo improvizátorů Metamorphósis Famfuláre, jejichž vystoupení má v podtitulu „bláznivá punkpantomimická music improshow“.

V překračování hranic mezi hledištěm a jevištěm je výjimečné divadlo pro děti Loutky bez hranic, které bude součástí bohatého dětského programu připraveného jako vždy na sobotní dopoledne. Po celou dobu festivalu bude možné také shlédnout výstavy nebo se účastnit dalších doprovodných programů. Více informací naleznete na www.habrovka.cz



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter