Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XVII
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 11.11.2002 (00:56:13)

DOMÁCÍ PRÁCE

 

Věděli jste, že ženy mají desetkrát citlivější kůži, než mužští? Tak ono to asi fakt bude od přírody, že nejsme tak nějak úplně stejně nastavení. Fyzicky, to je věc zřejmá i pro malé robě, teď mluvím spíše o těch mrškách mozkových, šedých, jak říká Poirot.

Nevím, jak vy, moji milí, mladí, krásní, úspěšní a vyjímeční čtenáři (sakra, víc lézt do řiti vám už ani nemohu, tak snad to bude stačit – ha, ha), ale co se mého osobního „nastavení“ týče, mám dosti vyhranění vztah k jistým domácím pracem. Mytí nádobí, to mi nevadí. Naopak, nádobí myji rád (vážně!), je to relaxace (vážně!), baví mě to. Ale musí být splněno několik podmínek: 1./ musí to být doma, ve dřezu, na nějž jsem zvyklý, který je tak akorát a kde je po ruce šikovná houbička, případně akorátní hadr (přivádí mě k šílenství, když u našich na vesnici (slušelo by se napsat v městečku, ale je to vlastně vesnice…) ve dřezu leží namísto houbičky půl kila starého tílka nebo trička!, o pekelném zvyku napustit na špinavé nádobí vodu a nechat ho „odstát“ raději ani nemluvím) a za 2./ nesmí mě nikdo nutit! Jak mě popoženete, byť zdvořilou prosbou typu „ umyješ to nádobí?“, případně zákeřným „až budeš mýt to nádobí, tu velkou misku dej tam a tam“, je po radosti, už to není z vlastní vůle a stojí to za prd, relaxace v čudu, jen mě to štve.

A tím jsem vyčerpal výčet domácích „atrakcí“, které mohu. Následující přímo nesnáším: 1./ vysávání, vytírání, zametání atd. (jako děti jsme musili každou chvilku vysávat starým, silou setrvačnosti fungujícím vysavačem, což nechalo na mé křehké dětské dušince nezvratné změny dodnes), 2./ žehlení (!panebože!, tak žehlení, žehlení je pro mě noční můrou, být to na mě, tuhle činnost zcela vymažu ze světa, je to dřina, absolutně mi to nejde (jak to ta má malá, milá, těhotná přítelkyně zvládá??) a beztak to na sebe mohu spokojeně hodit nevyžehlené a za 3./ praní prádla (pravda, to bych zachoval, ale sám neumím ve svých skoro třiceti ani nastavit všechny ty čudly na automatce, ještě tak přemáchnout si slipy v umyvadle, to by šlo…).

Sečtěte tyto menší vady na kráse s naprostou manuální nezručností („ty musíš na školu, protože máš obě ruce levý“, říkala mi už v dětství maminka – a měla pravdu!), vyjde vám, že nebudu ten, koho je dobré si pozvat na velký úklid. Má křehká polovička to vše zvládá jedna dvě, prádlo je vyžehlené, vyrovnané v komínkách, jak na vojně. Vysáto, vygruntováno. Sakra, jeden by mě skoro pocit, že se to tady v té naší domácnosti beze mě vlastně spokojeně obejde, beztak to nakonec všechno nejlépe udělá ta má ženská, k čemu já vlastně v téhle domácnosti jsem? (Co ti vaši chlapi, co ti, k čemu jsou? :o)

 

P.S. Ovšem navzdory maminčinu proroctví a absolvované škole, živím se kupodivu zcela manuálně – heleme se!

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kostky (Občasný) - 11.11.2002 > jejda, tak to je mile. ja ted ziju s Indem a musim rici, ze me trochu stve, ze me moc nenecha udelat. nejcasteji chodim do cinske vecerky pro pivo a panove se starajdoma. na druhe strane Indum prijde samozrejme, ze zenska domu odnese treba 30kg nakupu. jakozto Evropanka koupim vzdycky jen pulku a radejc umyju tu podlahu, nastavim pracku, umzju nadobi a pred par dny jsem ryla maly pozemecek u domku. jiny kraj jiny mrav, navic s Indem v Londyne, asi uz je to tu vsecko nahlavu postavene. tak at se dari. denicku.
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 11.11.2002 > hm tak to je dobré.
<reagovat 
čtenář Fred - 11.11.2002 > Zdar Kajmane. To praní fakt nechápu, už jsme se o tom bavili v pátek v hospě. Je to ta nejlepší práce co dělám. Nacpu prádlo do pračky, nasypu prášek, zatočím kolečkem a potom si jdu na dvě hodinky lehnout s tím, že nelenoším, ale peru. Potom už mě netrápí pocit, že jsem zase nic neudělal. Přece jsem pral :))
Se žehlením máš pravdu. Bývalá přítelkyně odešla i se žehličkou před čtvrt rokem a nechybí mi :) Vyžehlené tričko je druhý den úplně stejné, jako nevyžehlené. Košile nenosím a nenapadá mě jiná věc, která by se žehlila.
Co se týče vysávání. Já chodím doma bos a není nic horšího, než šlapat v drobkách a ve smetí. Vysavač je dobrej vynález.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 11.11.2002 > Jak jinak, další normální chlap, který neumí prát a nechce žehlit ani mýt nádobí...proč já se sakra nenarodila jako chlap?! ;o))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter