Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nebáseň
Autor: Leos (Občasný) - publikováno 3.11.1999 (00:21:41), v časopise 3.11.1999
Nebáseň

Pink-pongový míček se v hlavě snažím utišit, ale jednou těleso uvedené v pohyb lze zastaviti pouze jinou silou, na kterou již nezbýva sil. A tudíž je tento míček každým dalším dnem akcelerován, a veškéré věci již nejsou schopny se samovolně stávat a přicházet v platnost, vyplývat z podstaty, ale musejí přicházet na svět cisařskými řezy, kdy osud matek je nejistý a úmrtnost vysoká a kvalita proměnná.

Ale v jistém okamžiku přestoupí taková energie krtické množství a jako vedleší produkt se začnou vytvářet čisté diamanty. A taková věc se samozřejmě nestane bez újmy na nádobě, jenž jistě v blízké či vzdélenější budoucnosti začne měnit svojí struktůru a deformační zpevnění ji pak zafiksuje v deformované poloze z níž již není kam a pohár může přetýct.

A jest velmi důležité která nitka, vlákénko praskne a vydá tříčárkové cé , jestli to bude nápěv na nový život nebo duševní smrt. Neboť jako alkoholik se jednou přeplní a již nelze více mu se napíti, tak I každý neseme svůj tokamak o určité povolené zátěži. Proto jest velmi nutno pravidelně činit sanitární dny za účelem údržby.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter