Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Žena má vždycky pravdu
Autor: princezna_podruhé (Občasný) - publikováno 17.4.2010 (20:29:32)

 Můj muž přišel s tím, že ode dneška bude jíst nějaké vitaminy, a to vždy půl hodiny před večeří. Jenže když s tou novinou přišel, byla večeře téměř hotová. „No nic“, řekl, „tak vitaminy až od zítřka.“ „Né, tak to né, když chceš vitaminy před jídlem, tak si je klidně dej, já tu véču můžu pozdržet…" a vypnula jsem vztekle sporák s hotovou pizzou. „Když seš takovej a nebude se kvůli tobě jíst včas.“ Neudržela jsem se a dodala výtku. „Né, vždyť říkám, že teda až od zítřka…“ Ale marná snaha, jednou projevil přání, tak ať to má. Pizza v tý troubě klidně počká. Člověk se tady snaží, aby druhej měl na talíři s příchodem domů...

„Prosim tě, vyndej už tu pizzu, ať se teda najíme, já ty vitaminy odkládám, nevzal jsem si je!“ Halekal manžel a tak dlouho mě přemlouval, až jsem svolila. Šla jsem tedy do kuchyně a otevřela dvířka trouby. Vzala jsem chňapku a vytáhla plech s černým kolem. Pizza. Úplně černá. „No, víš… tak si ty vitaminy dej klidně dneska… za půl hoďky si dáš chleba s paštikou a máš to…“ Namítla jsem ledabyle… „Co se stalo?“ Manžel se přiřítil do kuchyně a u hlavy mu zřetelně plála bulbina s nápisem: SPÁLILA TO!

„No tak je černá, no. Tak dlouho ses handrkoval o kus žvance, až se to připálilo!“ Marně namítal, že chtěl vitaminy odložit a nehandrkovat se. Žena má vždycky pravdu a jíst se má včas.



Poznámky k tomuto příspěvku
Gogin (Stálý) - 18.4.2010 > Můj muž přišel s tím, že ode dneška bude jíst nějaké vitaminy, a to vždy půl hodiny večeří.

- PŘED večeří
- vitamíny se BEROU

to mě trochu zmátlo hned na začátku :-)
<reagovat 
 princezna_podruhé (Občasný) - 18.4.2010 > Gogin> ..a to vždy půl hodiny PŘED večeří. Jistě že! Už je to opravený, pardon:)
<reagovat 
 Gogin (Stálý) - 18.4.2010 > princezna_podruhé> víš - na mě to nejprv působilo, že bude jíst ty vitamíny a nebude večeřet
proto se mi spojení JÍST vitamíny moc nelíbí
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 18.4.2010 >

"... ; ... .

 

."


<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 18.4.2010 >

"

 

."


Body: 4
<reagovat 
Věza (Občasný) - 18.4.2010 >
Body: 4
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 19.4.2010 > yeah
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář čtenář - 19.4.2010 > Jíst se má včas? A já myslel, že jíst se má, když je hlad? Hmm hmm ...
<reagovat 
 princezna_podruhé (Občasný) - 19.4.2010 > čtenář> jíst se má, když dá žena večeři na stůl, milý čtenáři:)
<reagovat 
brouk (Občasný) - 4.10.2010 > A to sou vitamíny jako vovoce, lezenina nebo jako prášky? Proč by po práškach nemoh' jíst večeři?
<reagovat 
princezna_podruhé (Občasný) - 11.3.2011 > A proč tady rozebírat jeho vůli? :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter