Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
milý živote!
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 23.4.2010 (09:41:21)
 

celou noc jsem nespal, tak dlouho hledám ta správná slova, tak dlouho o tobě přemýšlím, až musím, a pěstí do stolu. snad na nějaký i dřevem původní, aby vydržel. no, chodím kolem opatrně - ale!

no, mám tě plný zuby, mám tě dost! vláčíš se se mnou skoro půl století, a nic! kdo ti to má říct, když ne já? a je to venku...


milý živote, prostě a jasně - nic si zatím nedokázal a k ničemu se dál ani nemáš. všimni si - bez vykřičníku. jen suše konstatuji. máš na to svůj věk aby si se mohl taky osamostatnit. ostatně, co s tebou? já vím, že jsme si i někdy užili, ale přeci o tom to jenom není. chci dál, živote. a ty bys měl taky. pomůžu ti, to ano, ale musíš už sám. jak dlouho tady ještě budeš? si starý, jako já, tak víš, že se to krátí, a mně už taky všechno bolí a opravdu se o tebe dál nemohu starat.

no dobrá, chceš-li být kousavý, už na to nestačím. o to víc by sis mohl zaopatřit svou vlastní existenci. přátelství? nechci být nevděčný, ale jaképak přátelství, když....

ale jo, často jsem tě... byl k tobě nakloněn abych tak řekl. ne, víc to rozvádět nebudu! ještě by mohli vzniknout nějaké ty fámy. vzpomínáš na toho mého přítele, jak byl o tolik starší? jo, už je po smrti. proč se říká, že je po smrti. bylo mi s ním fajn i když byl o generaci starší. dost mě toho naučil. povídali jsme si. a jeho drahá polovička usoudila, že bych k němu mohl chovat i jiné, než jen přátelské úmysly. tedy víc, než přátelské... těžko pochopí obyčejná i když dobračka, že přátelství nemá koleje. a jarda dostal zaracha. byl jsem jako opařenej. a snad si myslel i on sám... nevím. byl nemocen, hodně nemocen a až tak, že už nemohl zůstat. nebylo mu více dáno. dostal jsem parte... a je to už let. pak jsem po letech letoucích, letících našel básníka, opilce za jedna a mechanika božího, v jedné osobě. ukecával jsem ho kolik let, než kývnul na společný literární občasník. asi to šel zapít, a vzal si na to auťák.. a stromy jsou tu tak blízko sebe...

a ty chceš abych se ti nějak vyznával? co když jsem cynik?

jasně, že nechci se rozejít ve zlém. ale ty jsi, jako... jako příliž dlouho nosené i když oblíbené oblečení. to se mi povedlo. a já ho potřebuji vyměnit. chápeš? takový je už život, živote. tak tohle se mi zas ne. ostatně co bych tě měl poučovat, všechno ode mně už znáš. a klidně se kdykoliv zastav až budeš někde poblíž. smutno? jasně, že jo, bude. asi mi budeš i chybět, ale vím jistě, že se musím rozhodnout, tak už to neprotahujme.

jsem, jako kámen. kámen vhozený do někam, kam vůbec nepatří. tisíc let mimo realitu. ale co je to, tisíc let v životě kamene. a mám díru v sobě, prasklinu a ještě není skrz vidět, ale je tam, jako pěst. čekám až mi do ní strčí někdo nevěřící a klidně tomáš a bude zkoumat a mně nezbude, než němě zírat. ani hlásek nevydám. a až budu mít ti díru v sobě skrz, možná uvidím co se mi dnes nedostává. chci, chtěl bych najít podobný kámen. nemusí být tak podobný, třeba jen podobně zasazen do prostoru beze smyslu. menhiry si potřesou končetinou a nebudou sami.

tak běž a měj se dobře. bolej mě zuby a máš můj telefon.



Poznámky k tomuto příspěvku
atreb (Občasný) - 23.4.2010 > chichichi, umis mne rozesmat, ...
Body: 5
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 23.4.2010 > atreb> díky, umíš potěšit
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 23.4.2010 >
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 23.4.2010 > germanica> no kulit umíš ....
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 23.4.2010 > slavekmiloslav> 
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 23.4.2010 > germanica> uvidíš, že ti to zůstane ,:-)
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 23.4.2010 > slavekmiloslav> Dej si pozor, aby Ti nezůstali bolaví zubi! :-)
<reagovat 
čtenář Rosa - 24.4.2010 > Obsah ujde, ale i forma svědčí o Tvém postoji ke čtenáři, jenže Ty na ty tupounké čtenáře přeci kašleš, protože je převyšuješ. Ale to není tak docela pravda, chceš, aby tvoje dílka někdo četl, jinak bys je nestrkal na web. Čtenář je může ovšem jenom chválit, že?! Takže ta úprava je schválně, abys šokoval, jenže to je jenom póza a pozérství znamená faleš, která se jako červená nit táhne celým tvým dílkem.
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 24.4.2010 > čtenář> tys mě prokouk a já jsem v šoku a jen vyplakat. děkuji ti barde
<reagovat 
 čtenář Rosa - 24.4.2010 > slavekmiloslav> Ajajaja, kdopak to tu nečíhá celý den, aby se kochal, jak ho Ti tupounci vynášejí do nebes nebo naopak, aby se mohl ušklíbnout nad těmi hlupáky, co ho zatracují :-)
<reagovat 
 čtenář Rosa - 24.4.2010 > slavekmiloslav> Ajajaja, kdopak to tu nečíhá celý den, aby se kochal, jak ho Ti tupounci vynášejí do nebes nebo naopak, aby se mohl ušklíbnout nad těmi hlupáky, co ho zatracují :-)
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 24.4.2010 > čtenář> naprosto jsi mi promluvil do duše a odhalil, jsem zdrcen a pokořen. takových jako ty milý barde jenom víc, ať máme o čem přemýšlet
<reagovat 
slavekmiloslav (Občasný) - 24.4.2010 > zbožňuji štěkavé anonymy, co jen moudří jsou a dodávají nám všem sílu psát
<reagovat 
 čtenář Rosa - anonym - 24.4.2010 > slavekmiloslav> a to mě blaži, brachu, že sem ti pomohl v tvoji dalši tvorbě, už sem se bál, že sem se tě dotknul, a to bych nerad, dyť já sem tě jen tak trochu popichoval, ale vzals to jako chlap a filozof a tak to ma byt :-)

P.S. píši anonymně, nebo mohu, stejně jako ty můžeš psát bez velkých písmen na začátku slov
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter