Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XVIII
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 13.11.2002 (08:23:31)

VELKÁ

Mě se chce na velkou okamžitě, jak se dostanu přes padesát metrů od baráku! (Fakt!) No dobře, na těch 50m nebazíruju, ale jde o to, že, znaje svá střeva, snažím se vždy před odchodem posedět v oné skromné místnůstce s “porcelánovým posedem”, abych preventivně zažehnal případné sprinty ze zastávky tramvaje zpět domů, eventuelně spěšné návštěvy podniků, kde mohu zákeřně použít tamní toalety (v tomto směru asi vede hitparádu Donkey Donuts dole na Václaváku, teď už si říkají jinak, ale odporně přeslazené americké koblihy tam mají stále, ty jsem zkusil asi jednou v životě, zato tamní 00 mnohokráte, a samozřejmě síť záchodků nechutně spláclých hambáčů McDonald, ačkoliv tam si už teď dávají majzla, jestli jste nějaký ten kus jejich žvance pojedli, než se jdete vyprázdnit, jinak pět korun, pane!). Je to jak z komixu. Obvykle se dostanu na tramvaj až na podruhé. Též velmi oblíbená místa maximální aktivity mých střev jsou obchodní domy a vůbec obchody všeho druhy, deset minut a nechávám partnerku mou milou napospas labyrintu regálů a pádím vyhledat water closet, pokud možno.

Pokud by statistický úřad zjišťoval na kolika nejvíce a nejrůznějších místech se dokázal “uvolnit” jediný člověk, zaujímal bych v národním součtu jistě slušná místa u špice, místo, kde se tak nestalo, se nehledá snadno, dokonce i Sněžku jsem poctil svým…, ehm, ehm, no, však víte čím.

Pravda je, jak říká má milá, že věci zrovna nepomáhám, když si k snídani dám přeslazené kafe s mlékem a k tomu dva chleby s pomazánkou z nivy… Ach jo. Nemáme to lehké, my budoucí tatínci, nemají to lehké, ta moje střeva :o)



Poznámky k tomuto příspěvku
barlach (Občasný) - 13.11.2002 >

Výborný.Mnoho dílů jsem vynechal,ale je to stále výborné.Já taky po ránu přeslazené kafíčko se šlehačkou a k tomu nejraději sýrové rohlíky - dva.


Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.11.2002 > Taky věčně odbíhám, takže tvůj zápisek beru jako zcela možnej a realistickej...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter