Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 23.6.
Zdeňka
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Malý princ, jak ho vidím já
Autor: Viv (Občasný) - publikováno 5.11.2002 (08:25:07)


barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Za prvé,čas jsem rozhodně neztratil,protože jak jsem řekl,ten text se mi opravdu líbí a při třetím přečtení ještě víc než při prvním a druhém.Jenže Malý princ je jedná z mých nejoblíbenějších knih a když mám pocit,že na světě nemůže už být nic prima,přečtu si buď MP nebo Tracyho tygra.Takže jsem se už při přečtení titulku těšil,že mi nabídneš nějakou neobvyklost!Něco co nečekám.Já s Tebou přesně souhlasím,všechny Tvé názory jsou s mými hodně podobné(myslím o MP)!
Nejsou obyčejný,to vůbec ne.Jen je to spíš než úvaha komentář.Ale opakuji moc hezký.A pokud bych Ti měl dát známku,dal bych 1.Jen mě hryže ten zoubek toho,žes mě třeba nenaštvala nějakým pro mě nepřijatelným názorem.Nebo mi neukázala,jak moc je MP jiný než si myslím.Ale všem se nezavděčíš.A vím jedno,pod tímhle textem se nahromadí jdničky od lidí,kterým ses do noty trefila.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli barlach
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter