Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Sochy dívek
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 5.11.2002 (14:55:29), v časopise 30.11.2002
Sochy dívek

Kolik nahých dívek kamenných
hlídá střechy pražských domů,
tak vysoko, že na očích,
jsou málokomu.

Pod rouchem místa žádné z nich
chodec zdola neuvidí,
tolik nahých dívek svlečených
a každá se tolik stydí....


Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 5.11.2002 > já jen tleskám, ale potichu, abych nevyplašil ruměnec z kamenných tváří.
Body: 5
<reagovat 
amba (Občasný) - 5.11.2002 > Podle meho je to az na posledni radek vynikajici - ten je tam nejak navic
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Viv (Občasný) - 6.11.2002 >  Je to krásný :o)
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 6.11.2002 > A farišta to taky řekl krásně!
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 6.11.2002 > Máš Ambo pravdu, ten poslední řádek to kazil, dovolil jsme si ho dát pryč...děkuji moc za milé reakce:-)
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 6.11.2002 > básnička krásná, ale je tam ten smajlík skutečně nutnej?
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 6.11.2002 > Soudím, že jsem se k tomu dostala až po úpravě, protože mně to připadá neobyčejně a při tom prostě krásné tak, jak to je.
Body: 5
<reagovat 
Pryskyřník (Občasný) - 5.11.2002 > Nádhera, až na čtvrtou tečku v předposledním řádku - ta je tam nějak navíc:-)
Body: 5
<reagovat 
 amba (Občasný) - 6.11.2002 > Pryskyřník> Je to nadherne napsany, resp. je to vunec jedna z nejlepsich basni na Totemu a nejen na nem.  Ale za svym nazorem si stojim - cetla jsem si tu basen nekolikrat nahlas a prijde mi, ze to dovysvetleni v poslednim radku uz proste neni potreba....:-)
<reagovat 
 Pryskyřník (Občasný) - 8.11.2002 > amba> Chápu, že si za svým názorem stojíš a ani v nejmenším tě nechci nějak usazovat či tvůj názor brát, ačkoli moje mínění na hodnocení básní je malinko jiné. Nechci také(a to hlavně)kazit ostrou konfrontací názorů pocit z týhletý básničky(ať s řádkem, či bez něj), kterej je mám dojem u obou z nás moc dobrej......:)
<reagovat 
rabako (Občasný) - 15.11.2002 > no tak to je parada!!!! :o)
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 24.11.2002 > ..
Body: 5
<reagovat 
Turmalina (Občasný) - 30.11.2002 > nevím co k tomu napsat, snad-líbí se mi to
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 30.11.2002 > hezké.. (zřejmá inpirace Seifertem, Píseň o mladých dívkách: "po nábřeží chodí tisíc krásných dívek/a všechny jsou stejné"..)
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 1.12.2002 > Omlouvám se, že Ti, Martine, trochu zkazím průměr, ale mně to tak dokonalé nepřipadá. Myšlenka hezká, některé verše moc pěkné, ale místy to skřípe. "Na očích jsou málokomu" - to je banalita, i když pravda, ale myslím, že se to dalo říci hezčeji. "Nahé dívky svlečené" - to je trochu zmnožování, nezdá se Ti? Myslím, že se to zkrátka dalo napsat ještě - o trošku - lépe. A zajímal by mě ten poslední verš, který jsi zřejmě vyhodil, alespoň do poznámky bys ho mohl napsat.
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.12.2002 > Děkuji moc za milé připomínky a reakce na verše, ten poslední verš byl "Oči vidí a nic nevidí", pak jsem ho na základě prvních doporučení v připomínkách smazal. S tím "nahé dívky svlečené"máš Oplatko rozhodně pravdu, pokusím se s tím ještě něco udělat:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter