Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí co bych poradil komunistům, aby vyhráli volby z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 12.5.2010 (09:44:39)
další>

 

 

 

/soudruh Vojtěch Filip: Nemyslím, že by se o Bruselu a tím méně o Praze mělo rozhodovat v Moskvě a ve Washingtonu./

nejde o tyto volby, na to je už pozdě, toto aplikovat. tak tedy, o co hlavně jde: šlo by o úplnou otočku v meždunarodnoj politice. on soudruh Filip o tom už lehce hovoří, soustředit se na Afriku a Asii, dle mého zásadně na Čínu. místo eur se pokusit zavést jüany, místo Schengenu nabídnout světu novinku, otevřené hranice s Čínou, čili se úplně izolovat od evropských sousedů potížistů. nabídnout čínským soudruhům, že budeme jejich první evropskou provincií, zpočátku, než se přidají další, takovou pátou kolonou v Evropě. hned by se vše stalo veselejším, důležité by bylo dovézt si od nich čelné pracanty a jen sledovat, jak jich je tu víc a více a radovat se s nimi z nezadržitelných ekonomických úspěchů, postavených na čínské lásce ku práci a čínské zodpovědnosti. též zcela opustit jakékoli kulturní evropské vlivy, ale začít tu prosazovat počínštění, které by spočívalo v počeštění dozajista mnohých pročeských soudruhů Číňanů vlastně, mnohý mladý český básník by pak měl tak velké publikum, o kterém se Máchovi či Erbenovi ani nezdálo, a my bychom se stali prvním evropským moderním národem, který bez pláče a nářku totálně předběhl dobu. a zítřům začal říkat s úsměvem včerejšky.

 

 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 13.5.2010 >

"

 

."


Body: 4
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 12.5.2010 > musím přiznat, žes mě na ten název nachytal :DD. - už sem si říkal, že ti vypadlo další kolečko. - ale až po přečtení tvého příspěvku ke světu jsem poodhalil sám sobě vlastní předpojatost. - tvou vizi sdílím, ba co více, v leckterém aspektu ji považuji už delší dobu za skutečnost, která pouze není vidět pod líbivým půlnočně nebesky modrým pláštíkem se zlatými hvězdičkami. - např. já nemusím chodit daleko, zrovna teď ťukám do klávesnice, kterou dozajista v nějakém polepšovacím táboře vyrobil nějaký nevděčný protirežimní brblal.

ovšem jedna věc se provalila sama. - tam, kde mluvíš o počeštění čínských bratrů - no, tak tos vyměk, to je trhlina v jinak solidní vizi. - dá rozum, že česky se nikdo učit nebude a čím dřív se na češtinu zapomene, tím lépe bude tomuto národu ve vroucím čínském objetí. (tady ta kolegialita s českými intelektuály a umělci, pro něž máš dobře známou slabost, zapůsobila kontraproduktivně. - sorry, bude to jen za 4)
Body: 4
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 13.5.2010 > whispermoonlite> ano, trošičku jsem vyměknul, to by nemělo být...
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 13.5.2010 > stanislav> to se stává... :))
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 18.5.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 12.5.2010 > Hrůzostrašná představa pro někoho, kdo má fóbii z lidí :-D Koukám nejsem sama komu lezou volby na mozek :-D Porád ČSSD? Já porád nefim :-(
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.12.2017 > Simonka> od ČSSD jsem už dávno přešel k Pirátům. a konečně letos sklízím plody svých politických úvah a vizí. Piráti ČSSD konečně předběhli ve volbách.
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 12.5.2010 > Hrůzostrašná představa pro někoho, kdo má fóbii z lidí :-D Koukám nejsem sama komu lezou volby na mozek :-D Porád ČSSD? Já porád nefim :-(
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.12.2017 > Simonka> já mám volby rád, je to dobrá game. když tedy odhlédnu od toho, že jde tak trošku o blaho státu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 5 35 37 45 47 72 79 80 90 91 93 96 97 100 101 102 103 104 105 106 108 109 110 111 113 114 118 119 120 128 133 146 148 149 150 151 152 154 155 158 159 161 182 185 (194) 197 202 205 206 212 214 215 216 217 218 219
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter