Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ostas
Autor: zabicka (Občasný) - publikováno 17.5.2010 (15:32:39)


Poznámky k tomuto příspěvku
TheThing (Občasný) - 17.5.2010 > skála, hm.
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 17.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
ČertíkB (Občasný) - 17.5.2010 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > věřím, že se ti tam líbilo, ale je to akorát pohlednice... prostě to tak bylo, cvak a jdu zase o kus dál... ale proč by to mělo zajímat diváka?
Body: 1
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 17.5.2010 > Periskop> protoze me se tam libilo a protoze mam rada hezke pohlednice.  Kazdy ma jiny vkus. Jen cvak a jit dal to nebylo. Jestli to nevidis, tak to se neda nic delat.
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 18.5.2010 > super pohlednice
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 18.5.2010 > JUDr> dekuji  dnes tesi zvlast
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 18.5.2010 >

to nemá chybu!

 

Možná by to jen mohlo být o trošku větší :-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 5.8.2010 > :-), přeji co nejvíce takovýchto pohledů
Body: 5
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > to je v pohodě, jenom mi není jasné, proč by to mělo zajímat diváka? pokud něco publikuji, je to sdělení určené dalším osobám... nikoliv pohlednice ve škatuli...
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 17.5.2010 > Periskop> 

pohlednice prece sdeluje informaci divakovi o miste a case kde byl nebo muze byt nebo byl nekdo kdo mu tu pohlednici poslal a chtel se o ten pohled podelit.

 

Neverim, ze neco takoveho nevis - pohlednice jsou prece dostupne vsude a urcite kazdy nejakou nekdy dostal.

 


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 5.8.2010 > Periskop> Ahoj Periskope, myslím, že tato fotka má velké sdělení. Záleží jak se na ní díváš. Mě říká velice moc. Určitě to není zúhlu pohledu jakým se nani dívám, pohlednice do škatule. Z Tvého pohledu tam zcela jistě chybí určitý prvek, souhlasím, ale z mého pohledu... by tam dost vadil. Co je ale nejdůležitější: Jak píšeš - ...to je v pohodě... :-)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > zabicka> ještě jednou a snad srozumitelněji... pohlednici posíláš konkrétnímu jedinci, který tě s největší pravděpodobností zná... pokud publikuješ... je to sdělení určeno divákům bez ohledu na to, jestli tě znají, nebo jestli mají rádi pohlednice... už si rozumíme?
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 18.5.2010 > Periskop> publikuji pohlednice, protoze vim, ze existuji lide, kteri maji radi pohlednice a protoze jsem rada, ze sem zvladla vyfotit peknou pohlednici z mista, ktere nekteri zdejsi urcite znaji nebo se tam chystaji. Jestli si myslis, ze se muzou publikovat jen fotky, ktere maji nekomu neco sdelit konkretniho s nejakou hlubokou myslenkou a prinosem pro cele lidstvo, tak to se trosku pletes. I v literature existuje lyrika a epika. Jestli se ti moje fotky nelibi, je to tvuj nazor a ja ti ho neberu. Ale pekna pohlednice nestoji za 1 bod a stoji za publikovani alespon me :D Jestli ti to nejak vadi, urazi nebo se pres to nemuzes z nejakeho zahadneho duvodu prenest, tak se nekoukej a je to.  Ja zase nemam rada radoby umelecke fotky prazdnych pocmaranych sten s jednou zarovkou ci podobnych nesmyslu (umazana hracka uprostred smetiste ci v louzi, cizi lidi co nekam dou uprostred prazdnych ulic atp). Kazdy radsi neco jineho o to je prece svet pestrejsi a barevnejsi. 
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 5.8.2010 > zabicka> Ahoj zabicko. Myslím žetu skálu znám, ale nejsem si jistý. Hodně jsem se toulával Adržbachem a Českým Švýcarskem. Myslím, že Periskop Tě chtěl na něco navést, dát radu. Zkus se ho optat co myslel pojmem - pohlednice -
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 6.8.2010 > Bajata> 

Jsem rada, ze se libi.

 

Je to na Ostasi na hore jeden z poslednich vyhledu, jde-li se po znacce. Vim co chtel Periskop pohlednici rict. Problem je spis v tom, ze on pohlednice rad nema a ja jo a navic si mysli, ze pohlednice nikoho nezajimaji a nestoji za publikovani. Je to rozdil pohledu na vyber prezentovanych del nez konkretniho obrazku. 


<reagovat 
Bajata (Občasný) - 7.8.2010 > Ahoj Zabicko, ještě než začnu psát dál, vyvěšuju předem bílou vlajku!!!!! Proč? protože bych chtěl odpovědět otázkou :,, Vezmu-li jakoukoliv fotografii, třeba vyfocenou slepici, která je uložená v albu, donesu ji na patřičná místa, tam ji otisknou a rozmnoží na patřičném materiálu odlišného od fotografického papíru, opatří na rubové straně potiskem pro účely napsání zprávy, adresy a umístění poštovní známky, co je to???
A když koupím v novinovém stánku pohlednici, ofotím ji na fotografický papír bez potištění na rubové straně a uložím do alba, co je to???

Fotografie, nebo pohlednice?

To je otázka pro tebe i periskopa.

Osobně mám moc rád pohlednice i fotografie. A radost, radost mi udělá i sebehorší snímek který mi někdo pošle, protože na mě myslí.

Ani jednoho z vás nechci urazit, ale naopak. Chodím na vaše stránky poměrně často. Proto jsem nejprve vyvěsil,,Bílou vlajku." :-) Hodně štěstí...
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 23.10.2012 > Ahoj, Ostaš to je někde u Broumavských stěn na východě Čech? To jméno už jsem slyšel od kámoše, který si tento kraj nemohl vynachválit. Už asi vím proč! Skálý jsou vděčným objektem, k focení. Mě se Tvá fotka líbí, je to Tvůj pohled na svět. Tak si ho nenech vzít. :-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter