Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XIX
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 18.11.2002 (00:28:19)

SAMOTA A HNITÍ VE ŠPÍNĚ

 

Už žiji se svou milou tak dlouho, že situaci, kdy by to bylo jinak, si jen mlhavě představuji a doluji ze vzpomínek. V chlapáckých fantaziích jsem drsný samotář, co všechno zvládá levou zadní, každou noc má doma jinou kočičku a při tom všem ještě udržuje hnízdečko v sympaticky pohledném stavu (ne mládeneckém bordelu), prostě ideální sameček, co se bez stálé partnerky obejde jedna dvě (tři).

Když pracovala má víla před požehnaným stavem v nemocnici, mívávala jednou, dvakrát týdně noční služby – to byl okamžik, kdy jsem si mohl, alespoň jsem si to namlouval, žít po svém. Stručně přeloženo = hospoda, konzumace, každá ponožka v jiném rohu. Jednou, dvakrát týdně si vyrazit z kopýtka bez dštivých poznámek po příchodu. (Protože drahé nepřijde, div divoucí, pohled na mne s pletoucím se jazykem a červeným zrakem, nijak zvlášť roztomilý. (“Ježiš, z tebe to táhne, hadry ti smrdí hospodou, běž si vyčistit zuby a hoď to všechno i s ponožkama (ty hlavně!) do prádla”…) (Aby nedošlo k omylu – mě jazyk vláční a očka rudou po třech pivech :o)

Takže – “beze mě bys tu shnil v nepořádku”, říká má milá. Ha-ha-ha, takový nesmysl. Ale, teď, když má přemilá, těhotná pusinka leží v nemocnici, připadám si tu jak kůl v plotě a zjišťuji, že byt je PRÁZDNÝ až běda a po těšení se ze staromládenecké samoty ani vidu ani slechu. Naopak, nic mě nebaví, jíst mi nechutná, pivo mi nechutná, spát se mi chce, když nemám a naopak, vstávat se mi nechce, nic se mi nechce! Prostě tu NĚCO zatraceně chybí. To NĚCO, co mě stále popichuje a často mám chuť TOMU zalepit ústa páskou. Najednou mě nikdo neříká, abych nedělal kapičky kolem záchodu, abych po sobě zasouval židli u stolu, abych nenechával otevřenou ledničku a nezaplácal všechno od hořčice, když jí na cokoliv používám. Prostě to není ono.

A to ani nemluvím o praktických věcech. Čudlům na automatce sotva rozumím, o myčce raději pomlčím úplně, nevím, jak která kytka chce zalévat nebo kde máme nůžky na nehty. Tyhle věci, které jsem víceméně ignoroval či považoval za samozřejmé, protože je “logicky” dělala ona, jsou, jak vidím, podstatné pro ono teplo domova. Já vím, jsem trošku melodramatický, ale je to tak, sakulajdá.

Takže se koukej rychle vykulírovat a vrátit se mi domů nebo tu shniju v nepořádku, sakra! Já totiž rozhodně neumím takovou česnečku jako ty!



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 18.11.2002 > Jo dobrééééééééé
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 18.11.2002 > Dík! Už je doma, tak už to tam zase "prosvitlo" :o)
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 18.11.2002 > Super, řekl bych až :o))
Body: 5
<reagovat 
Piranka (Občasný) - 18.11.2002 > Ahoj,tak už nenapínej, máš holčičku nebo kluka??
<reagovat 
Piranka (Občasný) - 18.11.2002 > ..zapomněla jsem ti dát velikou jedničku
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 18.11.2002 > Tenhle deník mě vždycky dostane.. taky si takovej koupim : )
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 20.11.2002 > Piranka:  No, ona nebyla ještě přímo "v akci", v té nemocnici, to až v dubnu , měla jen nějaké menší komplikace, tak si tam týden poležela, ale už je vše dobré, dík! 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter