Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Ďáblova kytara z kolekce Hokus Pokusy
Autor: Rickenharp (Občasný) - publikováno 8.11.2002 (21:23:40)
Další z mých amatérských pokusů.......... Docela dlouho jsem běhal po pokoji s lampičkou v ruce a nasvěcoval. Nakonec z toho vzešlo tohle. Těžko říct jestli je to dobře nebo špatně. :o) Tak poradte....
p.s. S tou podlahou v rohu už fakt nic dělat nešlo, taky mě tam deprimuje, ale fakt jsem neměl kam uhnout.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Gino Hasler - 9.11.2002 > Dneska lze fotografii "dotahnout" digitalne. Dal bych to do PS, podlahu vycistil a pozadi (bez zasahu do stinu kytary zvetsil tak, abych mohl komposici upravit.Mas-li tu moznost, zkus to.
<reagovat 
 Rickenharp (Občasný) - 9.11.2002 > čtenář> jo já vím dokonce PS mám, ale pořád v tom spoustu věcí neumím. Slibuji, že se budu učit :o) Jinak děkuji za hodnocení.

<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 8.11.2002 > hlavní škode je dle mého názoru kompozice ... zejména přílišné namačkání objektu do záběru ... píšeš sice, že to asi jinak nešlo, no jo co se dá dělat, víc prostoru by jen prospělo ... (a nemyslím jen ten spodek, ale i vršek a celek) .. menší detail by byl lepší ... a tím by se dalo pracovat i lépe s kompozicí a nedělat to jako středovou ... toť můj skromný názor:-) ... dal bych tak 3- .. ale jelikož Ti nechci kazit body a třeba né všichni budou takový rejpalové jako já, tak se zdržím hlasování:-)
<reagovat 
 Rickenharp (Občasný) - 9.11.2002 > Cavalera> jo já vím, taky jsem tam chtěl víc prostoru, ale můj pokoj je ve vikýři, takže snad nikde nemám pořádnou bílou stěnu bez šikminy. Tohle bylo největší místo. O trochu vejš začíná šikmo strop. O kousek do prava trám a o kousek do leva mám stůl :o) Potřeboval bych atelier :o) Jinak dik za hodnocení nějak to zkusím v PS :o)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 9.11.2002 > je to určitě dobrej nápad  jako amatér hodnotím profesionála začátečníka dobře (ale nesnáším hodnocení ve škole!) takže je to tady v Totemu jednička,hlavně za tu snahu  Hodně štěstí při dalším focení s lampičkou !
Body: 5
<reagovat 
čtenář Moniczka - 9.11.2002 > Nak ses do tech obrazku dal Peto.Ale jo,je to hezky,az na par nejasnosti jak psali ti prede mnou.Jednicka ode me pro zacatecnika.
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 15.11.2002 > nápad dobrej, ještě trochu přidat ostrost... příště:))
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter