Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Větrná růže z kolekce LP2TD
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 30.11.2002 (00:43:27)


undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Mari (Občasný) - 30.11.2002 > Z dovči?
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 30.11.2002 > dovca a veca jsou dve nejuchylnejsi slova na svete... proc je to tak zapraseny? a neni to nejaky neostry??
<reagovat 
Turmalina (Občasný) - 30.11.2002 > pěkný
Body: 5
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 1.12.2002 > nee.
Body: 1
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 1.12.2002 > M: zapomněla jsi říct ještě monča, kóča a saranče. Zaprášený to je proto, že máme uměleckou továrnu na vyvolávání negativů. Jinejma slovama - snažej se udělat texturu skoro na všem.Abych se pořád nevymlouval, tak za neostrost můžu já, neboť sem ještě neuměl se skenerem a všechno sem musel zabarvovat, kontrastovat, brítnesovat. Fotka hnus,ale stojí za ukázku dovči přátelům, když je mám rozmístěný po celý republice, nemyslíš?:-)

M:Jo z dovči :-) Ale nespal jsem tam...teda víš jak to myslím :-)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.12.2002 > nelíbí
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 30.11.2002 > ten modrej rozek dole je divnej
<reagovat 
 poetry4ever (Občasný) - 9.9.2003 > LIPIKO> lámu si hlavu vodkuď to je... neni to to vědeckotechnické muzeum někde u Paříže jak tam prý mají asi padesát důležitých orientačních bodů - poutačů v podobě kovových staveb? natřených načerveno? ...ale asi ne, v pozadí je vidět štít normálního řadovýho činžáku... takže spíš poutač? nějakýho podniku? uhodla jsem aspoň tu Francii? nebo že by Holandsko? Belgie?

jinak ten modrej růžek dole tam má svůj účel, bez něj je ta fotka moc statická, stačí si do zakrejt a ten rozdíl je strašně znát... takle je prostě víc "větrná". Možná by neškodilo krapínek víc kontrastu.
Body: 4
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 9.9.2003 > rebecca13> 

si delas srandu?

 

 

podle me je to moulin rouge


<reagovat 
 poetry4ever (Občasný) - 10.9.2003 > LIPIKO> tak to si myslim že nejni, kdysi jsem se tam kolem někde mihla, a vypadalo to tam úplně jinak, leda že by to přestavěli... ostatně Rouge je jakákoliv rtěnka, či růžová barva, takže to může bejt tisíc jinejch podobnejch podniků...
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 10.9.2003 > S francií si pravdu měla, s "moulin rouge" už ne. Pokud ses tam mihla ještě na konci předminulýho století, když tam řádil Lotrec s bandou impresionistů, tak to vypadalo opravdu jinak. Tohle je jen luxusní bordel těžící ze jména svýho slavnýho předchůdce ležícího myslím uplně někde jinde.
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 10.9.2003 > Thomas Hudson> dyt to rikam
<reagovat 
 poetry4ever (Občasný) - 30.9.2003 > LIPIKO> já přece neříkala, že je to moulin rouge :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 10 (10)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter