Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Citát
Autor: zochrova (Občasný) - publikováno 1.6.2010 (11:46:31)

Inspirace je rytířem bez bázně a hany ...

on totiž nehájí s kordem v ruce čest své manželky,

nýbrž milenky!



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 1.6.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 1.6.2010 > inspirace by měla být rytířem pro všechny :-) dle povahy a polibku shůry - proč nepíšeš básničky? (jak říkal Filip S. - jediná básnířka na Totemu :-)
<reagovat 
pari (Občasný) - 1.6.2010 > Bože, to jsou kraviny, tyhle citáty.
<reagovat 
mjach (Občasný) - 1.6.2010 > ... citát???
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 2.6.2010 > Celkem hluboko prstem do sádla. Líbí.
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 1.6.2010 > Pod to se podepíšu klidně...ale jen v případě, že je manželka zároveň milenkou :-) :-P

Btw..neznamená bez bázně a hany rytíře čestného?


<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 2.6.2010 > Sartori> Tady přece nejde o manželku, nebo milenku a tím o čest inspirace, ale vehemenci s jakou koná své dílo.
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 2.6.2010 > Sallybill> Ale houby..:) Podle mě je tam špatně užitý význam bez bázně a hany, které samo o sobě je klasický výraz pozitiva rytířskosti. Tady by to mělo mít (díky kontextu) negativní význam, takže vzhledem k tomu jsem to pochopil tak, že inspirace je trochu mrcha, protože milenky inspirují více než manželky s čímž se dá už nějak pracovat jako s obecnou pravdou...ale k tomu patřila moje reakce - pro mě je to přijatelné, jen pokud je manželka zároveň milenkou, potom to nenabourává moje naivní představy o světě :) :)
<reagovat 
pari (Občasný) - 2.6.2010 > fuj , Zochorová, mstít se na nevinný básničce a tak zavile...
<reagovat 
čtenář literární agent - 3.6.2010 > jako vždy, úplně mimo, už jsem uvažoval, jestli nemáš zvrácený smysl pro humor...
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 14.6.2010 > Jako rytíř bez bázně a hany jsem vytáhl do boje.
S kým ? Proti komu?
S milenkou.Proti milence. Za práva manželky. :-)
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 15.6.2010 > Bajata> Good :)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 5.8.2010 > ...jo, řekla bych, že to sedí....
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter