Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jedna tečka
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 3.6.2010 (00:23:59)

 

Poslední člověk na Zemi

v cele smrti

hodnota myšlenky- absolutní nula

brzy bude čas

nepozorován

Zemi opustí

příjmení

a Já

se vrátí k Bohu



Poznámky k tomuto příspěvku
zochrova (Občasný) - 3.6.2010 > Mám odlišný názor,ale na to už jsem si od tebe zvykla,až na ten konec se mně to zamlouvá
Body: 5
<reagovat 
čtenář literární agent - 3.6.2010 > šlu mu pár buchet na cestu
avšak! času dosti, než Peklo spočítá ti kosti :)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 6.6.2010 > jsme nabubřelá zvířata, dočasu ... inspiration
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 7.6.2010 > no je tam řečeno hodně..
Body: 5
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 4.6.2010 > Tenhle druh filosofování moc nemusím...ale budiž..myslím tedy jsem, takže hodnota myšlenky určuje Já? V tom případě je zajímavý, že se k Bohu vrátí myšlenky o nulové hodnotě :-D Celé je to takové moc lítostivé (mne nelahodícím způsobem) navíc to zavání člověkostředenstvím v kombinaci s Bohem...achich ouvej. Tahle šla mimo sorry. Subjektivní hodnocení 3b..
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 8.6.2010 > Sartori> Jedeš pěkně, ale po jiný koleji.
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 11.6.2010 > Sallybill> Nemyslím si..ale tak každej jsme nějakej ne..
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 12.6.2010 > Sartori> Nemyslím to zle. Tvoje analýza je funkční, šlo by to napsat i s takovými pohnutkami jaké nabízíš, ale vím jistě, že mé pohnutky byly odlišné a to, že se Ti to nelíbí, mně nijak neuráží.

<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 3.6.2010 > ja to proste nechapu, klidne se prizznam
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 3.6.2010 > dr. Wojtek> Jsem překvapen. Netušil jsem, že to bude rébus. Zkrátka smrtí posledního člověka zanikne veškeré mentální bohatství, tedy i Země ztratí jméno a nezbude nikdo, kdo by mohl mohl říct "já"
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.6.2010 > Sallybill> Smrtí posledního člověka nezanikne nic... a ani Země jméno neztratí. Duše jsou věčné...:-) A v kronice Akáše dále se bude moci číst...
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 11.6.2010 > sibyla> tak tak
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 11.6.2010 > sibyla> Chtěl jsem jenom říct, že vše lidské, tedy i věda, umění, hodnoty... vše má význam jenom pro Člověka. Z lidské existence v celém vesmíru má prospěch jenom lidstvo. Takže, jestli jsme si Boha vymysleli, Tak bůh s námi. ...a v kontextu s tímto, mně Akáša příliš neuklidňuje.
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 13.6.2010 > Sallybill> Jo takhle to bylo myšleno..:) Tak to jsem to vážně pochopil docela jinak :) Ale i tak je to supr námět na debatu.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 13.6.2010 > Sallybill> No takhle to asi není, ale .. nechci vůbec polemizovat. Z toho, ze je planeta Zeme a na ni zivot, tak to podle me neni vyznamne jen pro Cloveka.. ale celkove pro Vesmir i Boha, ale pro me je buh absolutno... byti... pokud je vse propojeno, tak vse vyznam ma.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 23.7.2010 > Sallybill> 

"...-prosím Tě, kam se to ztrácíš ? ...-máš "přestávku", nebo

 

 

 

 

co (( ...rozvzpomeň se; např. http://www.totem.cz/enda1.php?a=229913, apod., atd. ...  )) ?

."


<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 13.6.2010 > sibyla> Ano, pokud.
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 13.6.2010 > sibyla> V čem má podle tebe lidská existence nějaký vliv na celkový vesmír? Ona i otázka v čem by mohla mít vliv (zatím) na sousední galaxii je na místě...Řekl bych, že tady jako odpověď nejde uplatnit ani Butterfly Effect...
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 14.6.2010 > Sartori> Ano, tak nějak to bude. Je na čase přemýšlet.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 15.6.2010 > Sartori> Lidská? No já to myslela spíše z hlediska propojení. Jsme jedno a z hlediska duchovního, tj. jako duše.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter