Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí "Symbol "hvězd" - proudění světelných vibrací ..." z kolekce článek z tisku...
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 4.6.2010 (22:17:14)
další>

"

Symbol "hvězd" - proudění světelných vibrací

 

Symbolika hvězd má velký význam při výkladu " "knih" moudrosti". V Bibli je zmiňována při zrození Ježíše Krista jako hvězda Davidova, zářící mocným třpytem. Je zajímavé, že zahrnuje světlo, o němž je zmiňováno v souvislosti s Bohem Stvořitelem, Spasitelem - Ježíšem Kristem a Duchem svatým. I člověk má být světlem, představovat hvězdu zvanou Pentagram.

 

Pentagram je hvězda pěticípá a odkazuje na nový duchovní věk lidstva, do kte­rého proudí boží impulzy: tkát soma pneumatikon - duchovní tělo jako zlatý svatební šat. Esoterní výklad Bible nahlíží pentagram jako znovuzrozeného člověka z Ducha. Příkladem a cestou je Adam Kadmon - Adam duchovní - (( Ježíš )) Kristus zjevující Boží plán života planety a Univerza, jehož je podstatou. I člověk ve svém mikrokosmu nitra má uskutečnit, realizovat pentagram - cestu proměny. V souladu s duchovními a astrologickými vědami - věk vodnáře dominuje tím, že stará magnetická sféra je oslabena, obdobně jako staré vědomí bytí, kolektivní vědomí, zbavené svědomí. Jakkoliv je svět zaplaven chaosem, agresivitou boje za moc a mamon, pulzuje světem naléhavý pocit duchovní aktivity a proměny, pročež je nezbytné, abychom asimilovali světelnou ohnivou sílu Pátého éteru, poněvadž tento ohnivý duchovní éter je stavebním kamenem duševně - duchovního těla vyzařujícího světelnou auru.

 

Pro věk Vodnáře je příznačné, že symbolika odhaluje závoj skrytosti pro hledající upřímným srdcem. Symbol ohně, o němž mluví Ježíš vyjadřuje příliv astrálních sil božího světla, proměnit temnou auru planety ve světelnou. Klíč čtyř pečetí otevírá brány pro příliv světelných vibrací na šedou substanci (podstatu) mozku. Ten, kdo usiluje, či bude usilovat o duchovní regeneraci bude mít šanci fundamentální proměny. Vyšší stupeň rozumové inteligence se bude rozvíjet v očištěné svatyni srdce.

 

 

Ptáte se jakou metodu v rámci mnohdy duchovního chaosu zvolit?

 

 

1/ Nasměrovat se na světelné pole, což označujeme slovem transfigurace, kdy duchovní adept pozitivní myšlení a cítění povyšuje do vyšší úrovně božího světla. Pomocí silové radiace gnostického těla se nám otevře první pečeť s poselstvím:

 

a/ bděte nad svými myšlenkami, aby nepropadaly chaosu, hektice pobíháním sem a tam. Pozorujte, zda nepůsobíte destruktivně a odpudivě ve společenství lidí, čímž vytváříte kolem sebe pavučinu zamezující průnik vyššího vyzařování.

 

b/ bděte nad svým egem, egoistickými pudy a vášněmi.

 

c/ dbejte na to, aby ve vašem vyšším Já - ve vašem svatostánku - vládl klid a rovnováha s touhou po napojení s vyššími silami.

 

 

 

2/ Druhé otvírání pečetě nabádá, aby strážce našeho vědomí, či vědomí jako strážce čelilo náladovosti, žádostem a nízkým touhám, čímž bychom podléhali nižším vibračním vlnám, vyvolaných "dialektikou "(( pozemského )) života" ".

 

Léčivé je „postavení“ strážce před projev vzrušení citů.

 

 

 

3/ Bděte s vědomím, že vaše nervové fluidum, stav krve závisí na vitalitě vašeho i biologického těla, kdy hlavním kormidelníkem je rovnovážná mysl a vůle.

 

 

4/ Proste, aby oheň - světlo Boží - sestoupilo do vaší svatyně srdce, k čemuž je zapotřebí i víry, s vědomím, že tři centra (čakry) představují budování svatyně: srdce, hlava a bederní oblast. Takovou moudrost z Ducha dosvědčují Hymny Manichejců, z nichž uvádíme zlomek:

 

 

Posvěť, ó Bože, ve mně mé srdce,

aby do mě vstupoval duch upřímnosti...

Kristus vstal z mrtvých

víra v něj nás uvede do života věčného.

On je ženich - nalejme olej do našich lamp

kéž hoří při svatbě naší duše s Ním.

Posvěť nás Hospodine -

ať zahoří v nás při naší snaze stát se novým člověkem.

Vždyť nový věk přichází s duchovním Adamem - Adamem Kadmonem,

jímž je Ježíš Kristus, Jitřenka budoucího věku.

Miluše Šubartová

 

prof. Miluše Šubartová, 2005, Brno







(( Pozn.: ... -autorka dává své texty -včetně tohoto -většinou "volně k dispozici", nepřeje si však, aby případné citáty či úryvky byly nevhodně "vytrhovány" z kontextu -jsem tedy autorkou pověřen posoudit možnost -"vhodnost" použití pouze takového úryvku, apod.; -kontakt na autorku v připadě zájmu "zprostředkuji" ; - Zeanddrich E. ))

."



Poznámky k tomuto příspěvku
dr. Wojtek (Občasný) - 5.6.2010 > nevyjadrujei se radeji
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 7.6.2010 > zajem o tu TTvoji esoteriku tu nejak upadl take, koukam :]


nebud z tooho smutnej

<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 4.6.2010 >

"

 

."


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 11.7.2010 > Zeanddrich E.> Ahoj Zeandrich, to, o čem píšeš, působí na mé nitro. Cítím to tak. Myslím, že o těchto věcech a podobným způsobem by měli hovořit v církvích.
To, o čem píšeš, cítí každý člověk. Alespoň podvědomě.
Tak nějak působí na mé nitro NĚCO, co je kolem nás. Ať chceme nebo nechceme. Ale to by byla dlouhá debata. Nic o Tobě nevím, proto se nemohu rozepisovat dál. Je možné že to píšeš ironicky (což z toho nevyznívá). Pokud je to opravdové, tak toto je pro mě působení Boha v životě člověka. Tak, jak Ho znám.
<reagovat 
Vrisea (Občasný) - 18.1.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 40 41 42 43 44 45 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 (62) 64 65 66 67 68 68
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter