Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Lásko! z kolekce Smutno z osudu
Autor: Hannani (Občasný) - publikováno 30.11.2002 (17:01:19)
další ve sbírce>

Tak jako kapka ranní rosy

chtěla bych stéci na tvé rty,

tam zůstat a vnímat

každý úhoz tvého srdce.

 

V každém paprsku slunce

cítím tvůj něžný pohled

a ve svitu chladných hvězd

 se chvěji z tvých dotyků.

 

Vodopád slz a tvůj smích,

růže v blonďatých vlasech.

Oči rudé, mráz škádlící mé tělo,

jak vlasy myšlenka temná.

 

Bílá a černá, věčný boj,

do pekla s tebou, kurtizáno!

Lásko, měl jsi být jen můj,

tak tě teď  Bůh opatruj!

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
P.i.k.o (Občasný) - 25.11.2002 > Konec mi vyrazil dech. Dokonce tak, že jsem na to čučel s otevřenou hubou. :-o To se spraví, uvidíš.:o)
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 25.11.2002 > Jejej!:Ja jsem taky blondata :))) , Noo zacatek je zdarily ovsem ten konec mi taky vyrazil dech :(neslo by to lepe vyjadriti ?! Tak hezky to zacalo ....a tak useknute skoncilo ...No znamkovati nebudu ...Radeji !
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 27.11.2002 > Poslední řádek to všechno dokonale shodil...
Body: 1
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 25.11.2002 > No tak to je hodne vostrej konec...
V čem že jsi byla hloupá?
<reagovat 
 Hannani (Občasný) - 27.11.2002 > Clark Kent> Nechala jsem se unést zlobou a nenapadlo mě nic lepšího, než svého miláčka zabít. Ale neboj, na druhé verzi se už pracuje...
<reagovat 
nana (Občasný) - 28.11.2002 >

 

 

 

 

                                                                                

 

zdraví Anča

(sorry to neni kritika já mam jen náladičku...)


Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 25.11.2002 > Možná to ode mne nebude hezké, že budu tak nekompromisně ošklivá, ale řekla sis o to sama.
Vypadá to, jakobys začala spisovně a skončila v ..., no řekněme slengem. Možná to byl záměr, ale první, co mě napadlo, jestli to nemůže být ten důvod, proč tě do náruče nevzal.
Přesto si myslím, že začátek si zaslouží ohodnocení, není vůbec špatný.
Body: 5
<reagovat 
 Hannani (Občasný) - 27.11.2002 > Naty> Za tu kritiku mockrát děkuji, chápu, že jsem se nechala strhnout nápadem a už to nijak nestylizovala, navíc jsem se nejspíš nevyjádřila natolik přesně, aby to všichni pochopili. Tudíž to zkouším znova, třeba to bude lepší.
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 30.11.2002 > Hannani> Je to lepší.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 30.11.2002 > Dala jsem k odpovědi i známku 1, ale nevzalo jí to. Takže znovu. P.S. Nevzalo jí to ani po druhé. Někde se chybička vloudila, ale snad stačí, že o ní víš.
<reagovat 
 Hannani (Občasný) - 30.11.2002 > Naty> Děkuji, jsem ráda, že tentokrát nebyla zapotřebí ta silná slova...
<reagovat 
Anna Mikulková (Občasný) - 30.11.2002 > Tohle není typ básní které vyhledávám,přesto dík.
Body: 3
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 3.12.2002 > je to hezké ... chceš tam dát hodně citu ...
po formální stránce to má sice nedostatky ... chtělo by to víc obrazů a metafor a vůbec všeho, co spávná báseň potřebuje :o), ale přesto se mi to líbí ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 11 14 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter