Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
denní prázdnota
Autor: RT SM (Občasný) - publikováno 7.6.2010 (21:12:40)

denní prázdnota se nezdá tak prázdná, když se ti podaří napnout její bublinu do dlouhého tenkého pásu až k obzoru měsíců, roků, života
denní prázdnota se nezdá tak těžká, zezačátku jen nemotorná
čím víc ji ale propínáš, tím je ostřejší
zaškrcuje nejdřív nepatrně, ale během měsíců a roků tě spolehlivě odřízne od života
denní prázdnota

 

poznáš ji civěním
tvé tělo ji samo vycítí
tvá duše je tím, kdo si nevšímá

 

tvá prázdnota nikoho nezajímá
ani tebe



Poznámky k tomuto příspěvku
kouzelný človíček (Občasný) - 9.6.2010 > no - ten poslední verš - nevím...teda co se obsahu týká - mně například moje prázdnota zajímá moc - když ji cítím..
<reagovat 
 RT SM (Občasný) - 9.6.2010 > kouzelný človíček> chápu, můžu vlastně tvrdit to samý, ale to by asi byla jiná prázdnota, než jsem tu měl na mysli :-)
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 14.6.2010 > :-))) prázdnota je prázdnota, lze si jí všímnout...ale pak to již není prázdnota, ale vyplněné cosi svojí všímavostí.
<reagovat 
 RT SM (Občasný) - 14.6.2010 > Li-duše> měl jsem na mysli ten stav, kdy je prázdnota přítomná, člověk o ní ví, ale schází mu motivace, aby s ní něco dělal, a tak ji nechává růst, protože je mu ukradená...
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 14.6.2010 > RT SM> 

no to je poznání prázdnoty, práce s prázdnotou takto funguje...pokud ji nenecháme aby byla...tak zanikne.

Ale pocitově vím o čem píšeš...lhostejnost může vytvářet spoustu zajímavých zkušeností:-)))


<reagovat 
 RT SM (Občasný) - 14.6.2010 > Li-duše> může, a taky vytváří :-) ale jsem rád, že může vyhrát jen pár bitev, ale ne celou válku (i když to nerad vnímám takhle násilně) :-)
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 14.6.2010 > RT SM> a jak to rád vnímáš? :-)
<reagovat 
 RT SM (Občasný) - 14.6.2010 > Li-duše> člověk si vybírá. když něco nechce, může to prostě odmítnout, nemusí to nutně hned ničit. :-) věřím ve smířilivější řešení. asi to nefunguje úplně vždycky, ale přijde mi lepší brát to jako výchozí strategii :-)
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 14.6.2010 > RT SM> 

nejsi náhodou ve znamení vah? :-) takový eterický mužíček s vytrvalým vyrovnáváním:-)


<reagovat 
 RT SM (Občasný) - 14.6.2010 > Li-duše> ne, jsem 321 987
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 14.6.2010 > RT SM> tojest komplikovaný za každou cenu jo? :-)))
<reagovat 
 RT SM (Občasný) - 15.6.2010 > Li-duše> naopak, mě to přijde spíš jednoduchý :-) v tajemné odpovědi je prostý sdělení :-P
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 15.6.2010 > RT SM> 

myslíš jo?

to je jako když se tě někdo na něco ptá a ty mlčíš. to je to samé...dělání z druhých lidí blbce.

někomu napíšeš a on ti neodepíše....je to jako když se s tebou někdo rozejde, odejde a neřekne důvod. vytvoříš druhému problém...nedokáže to zpracovat, nemá podklady...a nejde to tak jednoduše uzavřít.

zenový náhled je takový, utínací. Mě to přijde ale dost divný. Stačí říci...nechci se o tom bavit, zraňuje mě to. nebo cokoliv jiného...

:-)))


<reagovat 
 RT SM (Občasný) - 15.6.2010 > Li-duše> vodnář. zbytek už asi rozluštíš :-)
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 15.6.2010 > RT SM> 

:-D

 

těší mě lev....vodnáři beze zbytku:-)


<reagovat 
 RT SM (Občasný) - 15.6.2010 > Li-duše> :-D potěšení na mé straně
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 15.6.2010 > RT SM> 

potěšení na všech stranách....:-))

taky máš takový ty hoňky a podnikatelský plány a realizace jako každý vodnář? :-))


<reagovat 
 RT SM (Občasný) - 15.6.2010 > Li-duše> hoňky mám, ale to proto, že teď píšu diplomku. jak ji budu mít z krku, budu už myslím stíhat všechno, co mě baví :-)
podnikatelský plány nechystám B-)
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 15.6.2010 > RT SM> tak přeji hodně sil a energie do diplomky a podnikatelské plány přijdou...se vsadím.-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter