Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ŠTĚSTÍ z kolekce Jen tak...
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 8.6.2010 (02:12:59)
následující v kolekci>
PLÁČEME ČASTO ŽE OPOUŠTÍ NÁS ŠTĚSTÍ
VIDÍME ŠTĚSTÍ KTERÉ DRUHÝ MÁ
LEPIVÁ SMŮLA NÁM NA PATY SE VĚŠÍ
DRUHÉMU STÁLE LEP SE VYHÝBÁ.

SLYŠEL JSEM JEDNOU ROZHOVOR DVOU PŘÁTEL
,,MÁŠ HODNĚ PENĚZ, VELKÉ ŠTĚSTÍ MÁŠ
JÁ TRPÍM NOUZÍ NEMÁM TOLIK ŠTĚSTÍ
I KDYŽ SE SNAŽÍM TAK SE VYHÝBÁ,,.

DRUHÝ MU ŘÍKÁ
,,TY MÁŠ ZASE ZDRAVÍ,DVĚ KRÁSNÉ DĚTI, ŽENU VĚRNOU MÁŠ
JÁ TAK MÍT ŠTĚSTÍ CO TEBE SE TAK DRŽÍ
JAK JÁ BYCH JENOM ŽIVOT MILOVAL,,.

PLÁČEME ČASTO ŽE OPOUŠTÍ NÁS ŠTĚSTÍ
ONO VŠAK STOJÍ TĚSNĚ VEDLE NÁS
LEPIVÁ SMŮLA ŽE NA PATY SE VĚŠÍ
VŠAK NAŠE ŠTĚSTÍ Z BOT JI STRHÁVÁ.

ZKUS PŘESTAT PLAKAT A ROZHLÉDNI SE KOLEM
UVIDÍŠ SMŮLU CO DRUHÝ KOLEM MÁ
ZKUS PŘESTAT PLAKAT A ROZHLÉDNI SE KOLEM
UVIDÍŠ ŠTĚSTÍ CO TĚ OBJÍMÁ.



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 8.6.2010 > ...moc hezká básnička a pravdivá...
<reagovat 
Čtenář - 8.6.2010 > ...moc hezká básnička a pravdivá...
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 9.6.2010 > čtenář> Ahoj Čtenáři, jsi to Ty, co jsme téměř před lety spolu komunikovaly ? Víš o co se jedná. Pokud ano, věřím že Ti vše k dobrému dopadlo.
Pokud to je někdo jiný, moc díky za hezká slova a za návštěvu. Ahoj.
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 9.6.2010 >

moc hezký - dýchá z toho potřeba optimismu


Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 9.6.2010 > kouzelný človíček> Ahoj kouzelný človíčku, moc děkuji za hezká slova a za návštěvu. Určitě k Tobě také zavítám. Přeji hodně štěstí a krásného, zdravého optimismu. Ahoj.
<reagovat 
Čtenář - 9.6.2010 > no, to zrovna není nejlepší, děkuji
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 9.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 9.6.2010 > GabrielRonay> Ahoj GabrielRonay, Moc děkuju za návštěvu. Moc mě potěšilo že nakoukl někdo nový do mé ,,kavárny,,.
Určitě k tobě zajdu také, těším se. Měj se moc krásně a zase někdy, pokud budeš chtít.
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 9.6.2010 > Dneska jsem měla v plánu už vypnout počítač a jít spát, ale jsem ráda, že mě napadlo se tu ještě porozhlédnout..... Myslím, že nad tímto dílkem budu ještě dlouho přemýšlet.... Dostalo mne.... Děkuji za ta slova. Konečně někdo napsal to, co já uvnitř cítím, jen jsem nevěděla, jak to říct. Člověk potřebuje vždy důvod k žití a tato básnička mu ukáže světlo, které ve tmě svého smutku nevidí, otevře mu oči - jak řekl Kouzelný človíček - je z toho cítit potřeba optimismu. :o) S dovolením si uložím :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář já5 - 10.6.2010 > Tak tohle ne.Přijde mi to jako spousta sentencí.
Něco jako štěstí je muška jeno zlatá.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 10.6.2010 > čtenář> Ahoj čtenáři, je to psané hlavně pro moji dospívající dceru, kterou vidím velice málo. Myslím, že jestliže se děti svěří svým rodičům se svým trápením, je to veliká vzácnost. MYslím, že jí to postavilo na nohy.
Prosím, pokud budeš chtít, zkus to poznat ,,mezi řádky ,,. Je to ale také mé vlastní zamyšlení se sama nad sebou. Často jsem naříkal, ale pak jsem viděl věci, že jsem zjistil, že mě obklopuje štěstí, které každý nemá.
Například opravdoví přátelé.
A opravdové, skutečné štěstí? To podle mého názoru není ani muška zlatá, ale vnitřní pocit. Samozřejmě nemusíš souhlasit. Měj se moc krásně a věřím že zas přijdeš.
<reagovat 
Čtenář - 9.6.2010 > ne, nejsem to já, jsem jen smutný člověk, který hledá krásné básně a štěstí, které uteklo pod rukama jinam!
Děkuji za takovou báseň.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 9.6.2010 > čtenář> Ahoj Čtenáři. tO nevadí, ale o to jsem raději. To je vynikající že jsi zabrousil zrovna na Totem. Kdysi jsem na tom byl asi stejně jako Ty dnes. Poznal jsem tu jedny z nejvzácnějších lidí. Jestli mohu doporučit, podívej se na Mbonita, Mjach, Michell,Sibyla, Fialková, Toník Zvoník...tahle parta mě moc pomohla. Vyjma Toníka Zvoníka a Fialkové jsme se sešli. Jsou to vzácní lidé. Alespoň pro mě.Odtud se zcela jistě dostaneš k dalším. Já zrovna dnes našel Kouzelného človíčka. Přečti si jeho slova o Malém princi (poslední jeho dílko). Přeji hodně štěstí a nevzdávej se. :-)
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 11.6.2010 > čtenář> Štěstí je jako řetěz. To Ti jen pár ok uteklo pod rukama, ale ten řetěz tam pořád je. Až pochopíš, uchopíš. Dřív ne.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 11.6.2010 > Ano, to je hodně pravdivé. Pěkné.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 13 14 15 16 19 20 21 22 23
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter