Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Oblohová z kolekce Experimenty
Autor: le.papillon (Občasný) - publikováno 16.6.2010 (14:45:30)


Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 16.6.2010 > ale tie mačacie očička uprostred..podarené
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 16.6.2010 > žaža> Hech, věříš, že jsem si jich pořádně všimla až teď? :-D Věděla jsem o těch světýlkách tam, ale nedala jsem si to do takové souvislosti :-D A děkuji moc ;o)
<reagovat 
 žaža (Občasný) - 16.6.2010 > le.papillon> úplne dáva tomu tajomnosť.. to bolo prvé čo ma fascinovalo 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 16.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 16.6.2010 > Věza> Děkuji, králíčku :o)
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 16.6.2010 > líbí
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 16.6.2010 > germanica> Kujiiii :o)
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 16.6.2010 > přímo mystické:-)
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 17.6.2010 > Mbonita> Děkuji za návštěvu :o)
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 17.6.2010 >

úplně zbytečná spodní třetina fotky..zvrchu bych taky kousek ořízl


Body: 3
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 24.7.2010 > Thumb> Dívala jsem se na tu fotku ještě jednou s odstupem a uznávám, že můžeš mít pravdu - vrchní část jsem mohla oříznout a spodní... no, třetinu ne, protože by zmizela kočičí očka, ale kousek to taky možná chtělo. Pokud se nebudeš zlobit, nechám ji tu už takovou, jakou jsem ji sem dala, ale příště budu dvakrát měřit a jednou vkládat. ;o) A děkuji za komentář.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 19.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 24.7.2010 > Mima> Děkuji za návštěvu i bodíky :o)
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 21.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 24.7.2010 > ttomass> Děkuji moc za bodíky i nakouknutí :o)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 23.7.2010 > ahoj, moc hezká fotka. Ale zkusil jsem zakrýt tu spodní třetinu a kousek z vrchu...no a byla úplně suprová. Zkus to, myslím že Thumb poradil dobře ( možná trochu příkře).
Pravděpodobně tomu rozumí.
Kdyby to bylo jak říká, určitě bych doporučil.
Zkus oddělit jen tu rovnou střechu, kočičí oči tam nech, bez nich by to také nebylo ono. Určitě tam patří.
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 24.7.2010 > Bajata> Ahoj Bajato, už jsem se konečně dostala k odpovědím na komentáře a hodnocení u této fotky. Thumb měl pravdu, měla jsem si tu fotku prohlédnout pořádně a opravdu trochu seříznout, ale psala jsem mu, že už ji tu nechám tak, jakou jsem ji sem dala, snad se nebude zlobit (ani on ani ty ;o)). Příště si dám pozor a prohlédnu si to foto pořádně, pokud sem budu nějaké dávat. Děkuji za bodíky :o)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 27.7.2010 > Ahoj Le.papilon, moc díky za odkaz na Superfly. Opravdu moc. Stojí to za to!!! Právě se dívám (když nepíšu) na podobný západ slunce... ahooooj :-). A za ponechání tvého foto se vůbec nebudu zlobit, NAOPAK!!! mnozí jiní se tak mohou poučit, proto hlavně díky, že to necháš tak, jak to je. Je k tomu napsaná dobrá, poučná kritika a myslím, že velice hodnotná!!! Určitě posune dopředu nejen tebe... Proto jsem se k ní tiše přidal, :-)
<reagovat 
andzi (Občasný) - 30.7.2010 >

kde je sluničko, vychází-li nebo zapadá, hned je lepší - oblohová - nálada


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter