Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klacek v trávě
Autor: Parsifal (Občasný) - publikováno 20.6.2010 (00:09:28)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Jaromila (Občasný) - 5.7.2010 > z tohoto mám záchvat smíchu-miluju takové klackoviny!! a pařezy! Bohužel body dát nemůžu-z pochopitelných důvodů))
<reagovat 
 Jaromila (Občasný) - 5.7.2010 > Jaromila> ...ledaže by to byl TOTEM!!
<reagovat 
 Parsifal (Občasný) - 5.7.2010 > Jaromila> Díky ;-)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 4.9.2010 > ...a on tam stál a koukal do polí, byl jako král, sám v celém okolí. Korunu měl, i když ne ze zlata a jeho pokladem byla tráva střapatá.

Připomělo mi to písničku o stromu, který táta zasadil při narození syna. Strom vyrostl do veliké výšky a nakonec ho porazili hloupí lidé,kterým překážel.
<reagovat 
 Parsifal (Občasný) - 5.9.2010 > Bajata> Znám ji. Pokácet strom kvůli silnici je jedna věc, pokácet strom, protože se spletu je věc druhá a zbytečná.
Zvláštní asociace :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 5.9.2010 > Parsifal> :-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter