Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zimní balada
Autor: Parsifal (Občasný) - publikováno 22.6.2010 (22:37:26)

Ležel roztažený na náhrobku. I když byl kolem sníh a on byl nahý, zima mu nebyla. Nebyl totiž sám a ten druhý, sám také nahý, ho dokázal tak rozpálit, že by jim společně nebyla zima snad ani na Sibiři. Byl připoután a na hrudi mu ležela černá růže. A gravitace tomu tak chtěla, že se trny té růže zabodávaly víc a víc do jeho masa a jejich jed trávil jeho krev. Ten druhý to věděl, a prvnímu to neřekl. Když člověk umírá a neví o tom, tak to dává smrti nový náboj, nový netušený rozměr. Ten druhý však svou chvíli promeškal. První zemřel příliš rychle a olověný provaz, který se přetrhl, jen stěží mohl představovat nit života toho prvního; a přece tomu tak bylo. Kovový zpěv na chvíli protrhl ticho jiskřivého hlaholu zimy. Druhý neplakal. Druhý se nesmál. Druhý nebědoval ani neslavil. Druhý do prvního strčil svůj penis, aby alespoň dodatečně vyplnil službu tomu, který zemřel. A jeho údu se zmocnil smrtelný chlad.


Fit res amarissima.



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 23.6.2010 > ..dostalo se mi pod kůži, sice drsné ale má to něco do sebe
Body: 5
<reagovat 
 Parsifal (Občasný) - 23.6.2010 > Věza> Díky :-)
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 23.6.2010 > Fit res amarissima = ?
<reagovat 
 Parsifal (Občasný) - 23.6.2010 > germanica> ve smyslu "To je ten nejvíce hořký osud"
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 23.6.2010 > Parsifal> hezky napsaný, myslim to vsechno, ale strasne strasne smutny, ze se to ani neda popsat :-(
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter